![]() |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2012
Tack: 0
Tackad 9 ggr i 6 inlägg
|
Vågar man hoppas på att specsen stämmer, samt att den släpps runt årsskiftet för lite över 6k? Den inre nörden skriker efter den! |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Tack: 12
Tackad 28 ggr i 23 inlägg
|
Det här kan bli min nästa telefon! Börjar bli småless på min Xperia Play (spelar sällan längre) och jag gillar tanken på allt i ett.
Jag hoppas precis som du att den kommer relativt snabbt efter lansering. Att vänta till nästa år känns bara drygt .
|
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Original Launcher: Nova Launcher Tack: 2
Tackad 2 ggr i 1 inlägg
|
Jag är totalt ointresserad av en PadFone i större format än den nuvarande. Om man har en stor och fin tabletskärm att docka med så skulle jag snarare ha en lite nätt telefon än en som följer gigantotrenden.
Med nätt menar jag 4", som jag kommit fram till är det ultimata formatet för mig!
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: mar 2012
Operatör: Tele2 ROM: PadFone 2 JB Stock Launcher: Asus stock Tablet: PadFone 2 Dockningstation Tack: 16
Tackad 20 ggr i 20 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: aug 2012
Tackad 3 ggr i 3 inlägg
|
Citat:
Eftersom ASUS har klantat sig med HDMI-anslutningarna på Padfone1 så hoppas jag även att den nya dockningen har samma mått som den gamla så jag slipper köpa om ALLTING... |
|
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2010
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Original Launcher: Nova Launcher Tack: 2
Tackad 2 ggr i 1 inlägg
|
Jag tror det är omöjligt att dockan ska ha samma mått eftersom telefonen omöjligt kan ha samma mått om det ska bli 4,7". Såvida man inte lyckats behålla måtten och fylla ut i princip hela telefonytan med skärmen. Vilket i och för sig skulle vara rätt najs ... :P
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) | |
|
Youth Droid
Reg.datum: mar 2012
Operatör: Tele2 ROM: PadFone 2 JB Stock Launcher: Asus stock Tablet: PadFone 2 Dockningstation Tack: 16
Tackad 20 ggr i 20 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2012
Tackad 9 ggr i 6 inlägg
|
Citat:
Och är skärmen på 4.7" tum som det ryktats om (och verkar vara ganska säkert) kommer PadFone 2 garanterat inte få plats i den gamla dockan. |
|
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Tack: 12
Tackad 28 ggr i 23 inlägg
|
Personligen har jag inget emot att det blir ny dockning och t-bord. Jag hoppas på att Asus slimmat ner plattan och t-bordet en aning då jag tyckte den förra va lite för "klumpig" helt enkelt
.
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: Defalut Tema: default Launcher: Samsungs Tack: 84
Tackad 31 ggr i 28 inlägg
|
Denna nalle vill jag ha! om den är så bra som det sägs.
Root och linux borde vara mumsigt! |
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: nov 2009
Operatör: Telenor Telefon: Google Nexus 4 ROM: Stock Launcher: Nova Tack: 13
Tackad 31 ggr i 26 inlägg
|
Riktigt sugen på denna.
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: sep 2009
Tablet: Asus Padfone 2 Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Riktigt sugen på PF2. Min S2:a har varit kass ett bra tag nu (3,5mm och samtalshögtalaren är kassa :S) och jag har hållit ut i väntan på denna. Jag hoppas verkligen på en snabb release då jag åker till Dubai den 3e november och denna hade varit guld att ha både på flyget och i värmen
![]() Lite oft. men tror ni att det är någon skillnad på den (fungerar den i Sverige) om jag skulle hitta den i Dubai? |
|
|
|
|
|
#13 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: aug 2009
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy Note II LTE ROM: Defalut Tema: default Launcher: Samsungs Tack: 84
Tackad 31 ggr i 28 inlägg
|
Bra video om Padfone 2 an, låter mycket lovande! och lite prat om några andra asus tablets.
[Edit]Padfone 2 Börjar vid 1:40[/Edit] Senast redigerad av Cylon den 2012-10-12 klockan 19:27. |
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2011
Tack: 11
Tackad 3 ggr i 1 inlägg
|
tror också det blir en padfone. Frågan är bara om jag ska ta syrrans 1 eller köpa 2:an
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: mar 2011
Tack: 4
Tackad 9 ggr i 9 inlägg
|
Ha klart intressant dax att byta s2an. Tänkte vänta till jul då det brukar komma erbjudande om mobil plus platta med abonnemang. Men detta är ju klart intressant. Har den mini hdmi utgång tro. Det skulle göra den till ett givet köp
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|