Nordnet App har lanserats

Diskussion i 'Applikationer' startad av hobbitar, 30 jun 2010.

  1. hobbitar

    hobbitar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2010
    Inlägg:
    225
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har tydligen en App för Android släppts av Nordet. Är det någon som har Provat?
    Jag vågar inte logga in på Appen än eftersom Nordnet inte har skrivit någonting om appen på deras officiella hemsida. Däremot hittade jag information om Appen på "Nordnetbloggen":

    Hej, kan någon här bekräfta att Nordnet-appen på Android Market är er officiella? Jag vill inte mata in mina lösenord i en okänd applikation.

    Mika Burman Götz

    29 juni, 2010

    Hej Erik,

    Ja, jag kan bekräfta att det är vår applikation. Har du mer specifika frågor om den är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst på 08-506 330 00


    http://www.nordnetbloggen.se/ kolla kommentarer i "sommartips"

    Mvh //Hobbitar
     
  2. njb

    njb Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2010
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Har provat, och jag är inte speciellt imponerad, det är iofs v.1.0 men jag skulle vilja ha ett alternativ att visa min portfölj utan att behöva logga in.
     
  3. Buzz

    Buzz Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    4 686
    Mottagna gillanden:
    2 041

    MINA ENHETER

    Provade just att installera den. Den ville ha rättigheten att se vilka andra program som körs, var det så för er andra också?
     
  4. hobbitar

    hobbitar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2010
    Inlägg:
    225
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag väntar nog med att använda appen tills man kan se sina aktier m.m.. utan att behöva logga in.

    Tills dess kör jag med stock alert som är ett riktigt bra program! Ja egentligen har man väl ingen jättestor användning av en sådan här app om man inte köper och säljer aktier ofta/dagligen. Det skulle väl vara om man är på semester eller dylikt och inte har tillgång till en dator när ett köp/säljtillfälle dyker upp.
     
  5. droidgren

    droidgren Senior Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    26 maj 2009
    Inlägg:
    1 601
    Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Vad finns det för funktioner i appen?
     
  6. Zinuz

    Zinuz Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 mar 2010
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag är nöjd med appen så här långt. Inte så krångligt att logga in tycker jag även om det skulle vara en fördel om de förenklade inloggningen som t.ex. handelsbanken som har en 4 siffrig "telekod" som man använder. Men de flesta har ju ganska stora värden på sin depå så lite ökad säkerhet skadar inte.

    Ser fram emot hur denna app kommer att utveckla sig.
     
  7. Galaxy

    Galaxy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2009
    Inlägg:
    1 778
    Mottagna gillanden:
    120

    MINA ENHETER

    Fungerar samma app för Aktiedirekt?
     
  8. appel

    appel Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2009
    Inlägg:
    2 114
    Mottagna gillanden:
    123

    MINA ENHETER

    Ja, därför jag inte installerar den. Även om nordnet förklarade vad de använder det till på sin blog. Dålig design tycker jag.