Skänkes: GRATIS Mobilt Bredband - JOORS

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av beltet, 27 jun 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. beltet

    beltet Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2011
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hejsan!
    Detta gäller gratis mobilt bredband från Joors
    Nu är det så att jag har ett antal invites till er som vill ha. Jag har tio invites. Så det gäller att vara snabb.

    - LÄGG MÄRKE TILL DENNA DEL -

    Jag kan skicka invites till ALLA som vill ha, men de är de tio FÖRSTA som skaffar joors som får själva inviten/bredbandet.

    Det är en öppningsavgift på runt 500pix för modem och sim, men sen är det helt gratis, reklamfinansierat.

    - LÄGG MÄRKE TILL DENNA DEL, SLUT -

    Ville förtydliga förra delen eftersom jag inte vill att någon ska bli besviken om de inte skulle få bredbandet pga att de är slut.

    Jag skaffade det själv när jag snubblade över det tidigare i år. Har inte använt det så mycket, lite till min platta (Ainol novo 7 aurora, kina tablet) samt bärbara. Men eftersom det är gratis så har det inte varit några problem, bara man på något sätt är aktiv inom 2 månader. Så jag kollar typ en youtube video en gång per månad för att ha det igång.
    När jag skaffade det så hade de en väldigt bra specialdeal på samsung tablets. Jag själv skaffade inte en sån eftersom jag köpt min kina tablet. Möjligtvis har de det nu också.

    Om ni är intresserade så skicka ett pm med mail och namn så skickar jag en invite. Men som sagt, det är de tio första som får bredbandet. Varför de har begränsat det till tio invites antar jag är p.g.a de ska hinna expandera och inte ska bli överbelastade.

    Info som kan vara intressant:

    Recension av Swedroid: https://swedroid.se/test-av-joors-reklamfinansierat-mobilt-bredband-tavling/
    MAX HASTIGHET: 10mbps
    NÄT: Telia, jag har tidigare rapporterat Tele2, eftersom min platta säger det. Men efter att fått info från Joors så är det Telia, ursäkta för missförstånd.
    MAX DL: 2GB - Finns paket att köpa med 5GB hos joors, men inget jag behövt använda mig av, för surf räcker 2GB. Därefter stryps hastigheten.
    VARFÖR JAG GÖR DENNA "REKLAM" FÖR JOORS:: Jag har möjlighet att få ett par lurar samt att jag kommer ha möjlighet att vinna en tablet.
    OFFICIELL HEMSIDA: http://www.joors.com/

    Om ni har frågor så skriv i tråden och fråga på, försöker svara så gott jag kan, men tror ni hittar mest info på deras hemsida, eller googla runt.

    Och kom ihåg att skicka pm om ni vill ha det, kanske missar tråden.
    Jag har likadan annons på sweclockers så ni vet.
     
    Last edited: 27 jun 2012
  2. beltet

    beltet Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jun 2011
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    En påminnelse, ni som vill skaffa det här joors måste skicka en EMAIL till mig över PM.
    Annars kan jag inte skicka inbjudan.
    Jag skickar ut tills de är slut och då tar jag bort posten.

    EDIT: Jag har tidigare rapporterat att det är Tele2:s när de använder sig av men efter kontakt från Joors så rättar jag mig själv till att det är Telias nät som används. Jag har gett information fel eftersom min platta säger Tele2, ber om ursäkt för det.
     
    Last edited: 27 jun 2012
  3. Laran

    Laran Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2012
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej beltet

    Jag tar gärna emot en inbjudan till Joors.
    Hoppas du får dina lurar och ännu hellre en platta.

    Vet inte riktigt hur man skickar ett pm. Kan du identifiera mig på någon medlemslista? Är ny här.
     
    Last edited: 4 jul 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.