![[IMG]](proxy.php?image=https%3A%2F%2Flh6.ggpht.com%2FsiyMUFbGeYYOJHlC8iKgjRHks2XOIT403jeRGPAkrKqjkQwgS5Sf_JtOnmVe0JUNOc8%3Dw700&hash=dbe484d61dc99c1ad0d42afac0f848ef)
Trailer:
Screenshots:
En händelse som garanterat undgått de flesta är att för någon månad sedan så släpptes spelet Nom Nom in Appleland på Google Play. Nu har historien upprepat sig och denan gången är det gratisversionen av samma spel som släppts!
Spelet är utvecklat av mig och mitt företag Ludum AB (facebook). Arbetet med spelet har pågått från och till i 1 års tid och har äntligen nått den nivå som vi anser vara tillräcklig för att spelet ska få spelas av andra. Projektet började som ett praktik-arbete i skolan och på grund av den mycket goda responsen vi fick valde vi att försöka göra något av spelet.
För att underlätta valde vi att göra spelet i en färdig spelmotor och det självklara valet för oss blev: Unity 3D
Företaget håller liksom Swedroid (att döma från de många bilderna i de olika reportagen) till i Lund.
I denna tråden hoppas jag på feedback från er vana android användare. Spelet har optimerats för att köras i 60fps på Galaxy S (1) så likvärdiga eller bättre enheter kan njuta av den fullständiga upplevelsen.
Om tråden skulle bli aktiv kommer även jag att vara väldigt aktiv, skulle tråden bli en i mängden av de många oaktiva trådarna så kommer jag vara tillgänglig här endå, inte lika ofta men ofta nog!
Ändringslogg Nom Nom Full:
Ändringslogg Nom Nom Free:
// Robin, Lead Coder, Ludum Entertainment
Last edited: Oct 14, 2012