Album från picasa som ej går att radera??

Diskussion i 'Frågor och support' startad av vajbb, 11 nov 2015.

  1. vajbb

    vajbb Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej! Håller på att bli smått galen. Har en samsung note 4 som jag just installerat om. använder i regel google foto för att jag säkerhetskopierar alla mina bilder dit och vill ej behöva radera i album och sen finns de ändå kvar..
    till problemet. Jag har ett album som heter PICASA i mitt vanliga album på telefonen som ej går att radera. innehåller typ 1000 bilder, bland annat en jävla massa som skall vara raderat redan. Går jag in på google photos finns ej de bilderna där, där finns alltså den rensade varianten. Har försökt hitta källan till alla dessa picasabilder men hittar det INGENSTANS! detta är ju privata bilder som jag tagit bort av en anledning och nu hittar jag inte källan som de synkas ifrån? Picasa web galleriet innehåller samma bilder som google photos så de deletade bilderna härstammar inte därirån. Vill inte bara ta bort albumet utan vill hitta källan och radera bilderna! Alla trådar om picasa är från typ 2012. Hittar ingen telefon support någonstans där man kan få hjälp! Någon som begriper sig på hur detta kan gå till?

    Galet tacksam för hjälp!!
     
  2. cavveman

    cavveman Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2013
    Inlägg:
    632
    Mottagna gillanden:
    236
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    OnePlus 7t Pro
    Ska finnas en inställning för ditt Google konto i mobilen där du kan inaktivera att det synkroniserar picasa bilder. Efter det skall de bilderna ej synas i mobilen mer(om mitt minne stämmer)