Problem: AOSP Keyboard stoppas

Diskussion i 'Sensation - ROM-filer och utveckling' startad av Boiink, 11 dec 2012.

  1. Boiink

    Boiink Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena!

    Ville prova Stock och körde in en ruu i min sensation. Det sög helt totalt så pallade inte med det utan ville tillbaka till JB romen.

    Körde i ny firmware 3.32 och ville slänga in Bruce2728 JB rom precis som jag hade det innan. Däremot nu så säger den "Android AOSP Keyboard has stopped" och jag har provat att wipea i stort sett allting på telefonen utan resultat. Allt från /system till gamla hederliga cache och data. Även SD-card har varit wipeat vid ett tillfälle. Fattar verkligen inte vad det är som gör att AOSP keyboarden lagt av? Om jag laddar ner en annan apk med annat keyboard så funkar det bra men jag vill ha det vanliga för det är jag van vid.

    Någon annan som varit med om liknande situation och kan en lösning eller har tankar och funderingar på vad lösningen kan vara? Allt uppstod när jag skulle tillbaka till Custom rom efter Stock.

    MVH
     
  2. jinx

    jinx Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 nov 2011
    Inlägg:
    602
    Mottagna gillanden:
    64

    MINA ENHETER

    flasha om jb med 3.33fw
     
  3. Boiink

    Boiink Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2012
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Kan ha varit 3.33 fwn som gjorde knycket men för säkerhets skull gjorde ja full wipe av precis alla mappar utan sd-kortet men nu funkar de iaf :) Danke jinx