Appar startas om när man tabbar ner?

Diskussion i 'Xperia Z3 - Allmänt' startad av pleee, 20 jul 2016.

  1. pleee

    pleee Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jan 2011
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena, en sak som stört mig ett tag är att när jag byter app och ska öppna den appen jag hade öppen nyss så är det som att jag har dödat den och att den startas om. Tex webbläsaren, kollar en sida, byter app, byter tillbaks, så laddar sidan om och jag landar längst upp på sidan igen.

    Har en gammal likadan telefon som jag inte uppdaterat på länge som inte har samma fenomen, så jag antar att det är något med nyare version av Android som gör detta?

    Någon som vet hur jag blir av med det? Vill alltså kunna tabba ner en app och öppna den 5 minuter senare och få upp den precis som den var när jag stängde den, utan att den ska startas om helt.

    Använder Sony Xperia Z3 om det spelar någon roll
     
  2. Dav1d

    Dav1d Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jul 2016
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    3
    Tror det är så app till app. Har stött på det ett flertal gånger med min Iphone 6s, kan vara ute från appen i 10 sekunder och gå tillbaka så startas den om, jätte störande. Tror inte det finns något speciellt att göra åt saken heller, men kan ha fel. Är det så för ALLA appar du använder så är det något lurt.
     
  3. pleee

    pleee Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jan 2011
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Helt säkert är det något med Android som gör det, men ingen aning hur man ska slå av det eller om det går...

    Eftersom en z3 med äldre version av Android inte har det fenomenet med samma app som z3 med nyaste Android...