Fråga: Arc LT15 safemode

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av jallaman, 18 nov 2012.

  1. jallaman

    jallaman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Hallå.

    Efter att jag har doppat min tlf i vatten:ehm: så startar den bara i safemode,är det någon som vet hur man gör för att komma tilbaks till vanlig standard ?
     
  2. jallaman

    jallaman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Ingen?? Ok nu har jag dratt tillbaka luren till fabriks innstællningar,men det hjælpte inte ett jævla skit,har letat runt på nætet men inga løsningar. tlf funkar men får inte anvænda andra program æn dom som ær pre installerade. Återstår bara att lægga luren på golvet och hoppa på den.
     
  3. inact_0004

    inact_0004 Youth Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    21 feb 2012
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    120

    MINA ENHETER

    Normalt sett så behöver man bara starta om telefonen för att ta sig ur säkert-läge. Man kan starta telefonen i säkert-läge genom att hålla inne meny-knappen under uppstart. Men jag tror dessvärre att i ditt fall så kan meny-knappen blivit fuktskadad och telefonen tror att den alltid är nedtryckt vid uppstart. Då finns tyvärr inget sätt att ta sig ur det.
     
    jallaman gillar detta.
  4. jallaman

    jallaman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    OK. får børja se mig om efter en ny lur. Tack før tipset. Skal nog ha en som tål lite vatten. Denna gången glømde jag att jag hadde den i fickan på vadarbyxorna. Tredje tlf som tar natten under fiske.:)
     
  5. inact_0004

    inact_0004 Youth Droid Inaktiverad

    Blev medlem:
    21 feb 2012
    Inlägg:
    180
    Mottagna gillanden:
    120

    MINA ENHETER

    Låt mig då få föreslå den kommande Xperia V. Fiskar en hel del själv och en vattentät lur vid fiske är oslagbart. Speciellt när man kan langa upp telefonen, ta ett foto och ladda upp på valfritt socialt medium på några sekunder. Skitfiske! :)

    http://www.sonymobile.com/se/products/phones/xperia-v/
     
  6. jallaman

    jallaman Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2011
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Last edited: 6 feb 2013