Atrix med Lapdock hos Tre

Diskussion i 'Atrix' startad av knutars, 15 nov 2011.

  1. knutars

    knutars Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

  2. dreamcode

    dreamcode Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 sept 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    jag beställde idag.
     
  3. svajo44

    svajo44 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 aug 2010
    Inlägg:
    26
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Beställde min i måndags :)
     
  4. iNDePeNDeNt

    iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    336
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Åter kom gärna med lite omdömmen och jag vill veta om ÅÄÖ på lapdock'en funkar... Mvh
     
  5. knutars

    knutars Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    248
    Mottagna gillanden:
    100

    MINA ENHETER

    ÅÄÖ fungerar efter autouppdatering (och när svenskt tgb valts under inställningarna).

    Drygt 5 tusen kr får väl anses som ett mindre klipp för vad som ingår (telefon, docka med fjärr, samt lapdock + 5 gig per månad i två år). Tyvärr har erbjudandet hos 3 försvunnit, annars vore detta en bra julklapp.

    Fingeravtrycksläsaren känns som ett måste; det känns inte aktuellt att gå tillbaka till en osäkrare lösning efter detta.

    Lapdock är väl sisådär rolig att arbeta med jämfört med en "riktig" dator. En positiv överraskning var ändå att en gammal Trust BT-mus som jag hade liggande parades ihop direkt utan problem. Glöm för övrigt att använda lapdock utan mus; styrplattan saknar skrollfunktion.

    Skönt att kunna använda lapdock som laddstation; en briljant lösning. Tyvärr bara att KT Spider har en så mycket smartare dockningslösning med telefonen som styrplatta; Atrix placering är sorglig i jämförelse.

    Gott att bara plugga in USB-stickor i lapdock och få tillgång till film, musik och bilder.

    Som så många förklarat så når Atrix inte riktigt hela vägen fram, men den är ändå enastående i sitt slag och jag kan rekommendera den pga de förtjänster den ändå har.
     
  6. Lassehbg

    Lassehbg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2010
    Inlägg:
    362
    Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Xiaomi Mi A2

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi A2
    Telefon 2:
    huawei P8 lite
    Även jag har beställt en från tre med lapdock och multimedia docka för pott 149 kr i månaden med bindningstid på 24 månader.

    Vet jag är lite efter er i tidpunkt men hoppas ni är nöjda med den själv har jag bara hunnit med lite test av den.Hur löser ni problemet med att den är hal som en våt tvål i badkaret