Problem: Avinstallera SVoice?

Diskussion i 'Galaxy S5 - Allmänt' startad av Addamm1552, 1 sept 2015.

  1. Addamm1552

    Addamm1552 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej Swedroidare! Jag har (som kategorierna säger) en Galaxy S5, dock har jag ett litet problem med Samsungs egna röstsökning S Voice (kanske mer känt som "men för i helvete!!"). Problemet är dock inte att jag får fram fanskapet när jag vill gå till min launcher, nej lite skarpare än så är faktiskt denna pojkspoling... Problemet är att programmet tar sig rätten att använda den enda knappen på mina a-Jays One+... Alltså när jag håller in knappen för att höja volymen (tryck och håll in), då vaknar fanskapet (S Voice ifall du har missat halva texten pga toapaus eller dyligt) till liv... Och när man har Jays headset control öppen och den inte ens säger till att S Voice använder headset control men däremot säger att den mediaplayer jag använder Double Twist (hata gärna på om appval, bara ni kommer med något hjälpsamt för detta problem) använda denna funktion, då blir man ju inte lite trött. Missförstå mig inte, jag förstår precis hur de kommer sig (mer eller mindre), men lite surt är det ju. Så min stora fråga är ju ganska självklar; Kan man avinstallera eller oskadliggöra denna inavlade skitapp vid namn S Voice? Är det några fler som har samma problem med detta? Är det någon som vet/ har någon aning om hur jag löser detta problem?

    Tack på förhand!
     
  2. jogge

    jogge Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 nov 2012
    Inlägg:
    762
    Mottagna gillanden:
    493

    MINA ENHETER

    Inställningar-Programhanterare-Alla appar-Svoice-Deaktivera