Avslutad: Borttaget

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Lokf, 22 okt 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lokf

    Lokf Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2010
    Inlägg:
    343
    Mottagna gillanden:
    209

    MINA ENHETER

    Jag spontanköpte detta Wii U Premium Super Mario Maker limited edition när Toys r us hade sommarrea i somras för att priset var så extremt bra, men jag har redan ett Wii U Basic samt Mario Maker löst, så därför kollar jag om det finns intresse för detta paket här innan jag annars lägger ut det på Tradera.

    Det är helt nytt och kartongen är inte öppnad ens, har bara legat på hyllan sedan i somras. Hade tänkt behålla det oöppnat för att det är kul i framtiden att ha en oöppnad Wii U, men nu behöver jag pengarna till en annan sak. Kan dock inte hitta kvittot, återkommer naturligtvis om kvittot dyker upp, dock reserverar jag mig för det, det enda som jag hittade var en återsändningsblankett för ångerrätt till Toys r us.

    Bud från 2000:- som är säljande såklart, skriv bud i tråden i så fall. Sluttid kommer efter första bud. Kan hämtas i Hässelby Villastad i västra Stockholm eller eventuellt skickas mot fraktkostnad. Schenker rekommenderas nog före Postnord känns det som, dock tar jag inte ansvar för hur paketet hanteras av postombuden, men jag packar såklart så gott jag kan i en kartong.

    Bilder här nedan, står även vad som ingår på bilderna.



    wiiu1.jpg wiiu1.jpg wiiu3.jpg wiiu4.jpg
     

    Bifogade filer:

    • wiiu2.jpg
      wiiu2.jpg
      Filstorlek:
      306,8 KB
      Visningar:
      19
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.