Budget projektor ifrån Kina erfarenheter?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Danux, 23 feb 2017.

  1. Danux

    Danux Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2011
    Inlägg:
    167
    Mottagna gillanden:
    28

    MINA ENHETER

    Så äre väl med allt man köper, men jag förväntar mig inte 4k bild för dom pengarna.
    Men om jag köper den projektorn hade jag väl tänkt kolla på film och kanske lira Playstation 4 och Xbox One på den.
    Men självfallet förstår jag att man får vad man betalar för.
    Men mina erfarenheter av Kina produkter antingen fungerar dom över förväntan eller så äre bara skärp.
    Har köpt bra saker ifrån Kina men även mycket skit också.
    Men om man får fråga vad använder du projektorn till?
    Känns bilden okej eller äre som att titta på en tjock tv ifrån 90 talet fast med större bild?
     
  2. Exxpert

    Exxpert Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 nov 2012
    Inlägg:
    711
    Mottagna gillanden:
    277
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Olika hela tiden..

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Olika hela tiden..
    Just nu använder jag den inte alls.. Den ligger i väntan på att jag ska få tummen ur och kolla över fläktarna i den. I dagsläget är den inte användbar överhuvudtaget med den ljudnivån den har. Om man tänker på att keystone ändras genom ett vred(!) på baksidan och att storleken på bilden inte verkar gå att justera så är den väl iof väl värd de 600:- jag gav för den, men en begagnad "riktig" projje för 2000-3000 känns som ett bättre alternativ..

    Bor du i närheten av gbg får du gärna komma och titta på den för att skapa en egen uppfattning :)
     
    Danux gillar detta.
  3. Vispen74

    Vispen74 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jan 2010
    Inlägg:
    1 081
    Mottagna gillanden:
    381

    MINA ENHETER

    Jag har en s.k. märkesprojektor som var bra när den kom för fem år sen, i 1080hd. Den låter som ett större tröskverk. Så det behöver inte bli tyst med en hemmabio-projektor heller. Det gäller att ha fett bioljud till [emoji41]
     
    Danux gillar detta.