Byta verison av Android?

Diskussion i 'Sony' startad av ludde_018, 23 apr 2013.

  1. ludde_018

    ludde_018 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 okt 2011
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Jag undrar om det finns någon som vet hur man gör om det är möjligt att installera om plattans android system och byta till ett "rent" dvs att få en version som som inte SE har bökat själva med.

    Har otroligt mycket fel med plattan, laggar mest hela tiden och startar om sig själv hela tiden. Tänkte om något ovanstående kanske skulle kunna hjälpa?

    Tack på förhand!
     
  2. Ejan

    Ejan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2013
    Inlägg:
    84
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    har du installerat senaste android ? 4.1.1 ?? min platta har inte startat om sig en enda gång med den uppdatering men regelbundet på versionen innan.


    högst intressant om din platta startar om sig med 4.1.1
     
  3. ludde_018

    ludde_018 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 okt 2011
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det märkliga är att jag inte kan ladda hem 4.1.1 då den säger sig ha senaste versionen 4.0.3 om jag minns rätt.. Är det här något som är tvärnytt och rullar ut lite i taget, eller hur länge har 4.1.1 funnits?
     
  4. twintin

    twintin Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2010
    Inlägg:
    1 420
    Mottagna gillanden:
    59

    MINA ENHETER

    Tja, den släpptes typ för 6-7 dagar sedan. Ungefär samtidigt som JB för Xperia P, som jag och många andra inte heller fått än. Du får helt enkelt vänta (hur länge vet jag inte).
     
  5. Ejan

    Ejan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 apr 2013
    Inlägg:
    84
    Mottagna gillanden:
    20

    MINA ENHETER

    Knepigt att du inte fått den tillgänglig än men den är väl värd väntan, du borde få den snart

    Den fixade iaf dom problem jag och många andra hade som random nerstängingar och dålig bluetooth sync osv