Säljes: /Bytes - iPad Mini 16GB LTE med garanti!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 3 jul 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Köpte en iPad Mini av en bekant föregående vecka då jag saknat att ha en surfplatta som jag kan ha mitt SIM-kort med obegränsad data i men efter haft den i en vecka så känner jag att iPad inte är för mig och därför säljer jag den vidare.

    Det är en iPad Mini 16GB LTE Silver, första gen iPad Mini, som är olåst och fungerar med alla operatörer, jag har kört 3 och Tele2 i den. Väldigt fint skick, är två små skav vid "iPad"-texten på baksidan vilket syns på bilderna nedan men inga stora skador. Skärmen är repfri(kan finnas någon microrepa men inget jag sett när jag vinklat och vänt den) och fungerar utan problem. Nu vet inte jag hur snabbt det ska gå och ladda en iPad Mini från 0% till 100% men jag tyckte det kändes som att det gick rätt långsamt, men om det är pga Apples originalladdare som bara har 1A eller vad vet jag inte, men när jag körde med en annan laddare som hade 2.4A så gick det sjukt mycket snabbare. Vill bara nämna detta.

    Garantin gäller via Apple till 25e september, dock finns inget kvitto. Kartong, originalladdare och kabel medföljer. Har även ett sletet Apple Smart Cover i färg orange som kan fås med om önskas men är rätt sletet.

    Pris: 1800:- alt högstbjudande. Kan även tänka mig att byta mot en Android surfplatta som har SIM-kortsväg, pengar kan gå åt båda håll vid ett byte beroende på vilken surfplatta du har att erbjuda.

    Finns i Stockholm för upphämtning men har flertalet referenser från distansaffärer här på forumet samt Tradera.

    Bilder:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Last edited: 3 jul 2015
  2. joama73

    joama73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2011
    Inlägg:
    140
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

    Har en Note 8 4G LTE (GT-N5120) som jag skulle tänka mig byta mot din iPad mini, kommer åka förbi centralen imorgon skulle isf kunna göra ett byte om det verkar intressant. Kartong och allt som följde med vid köp finns med plus ett orginal Samsung book cover. Plattan är i kanon skick.
     
    Last edited: 4 jul 2015
  3. chrippe7

    chrippe7 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    2 988
    Mottagna gillanden:
    1 182
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Är du villig att lägga något emellan? Värderar Note till lite lägre än Ipad Mini.
     
  4. joama73

    joama73 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2011
    Inlägg:
    140
    Mottagna gillanden:
    54

    MINA ENHETER

    Kanske några kronor, är ju first gen iPad mini så kanske inga jätte summor mellan. Är en Note och ingen Tab så det är ändå Samsung lite bättre/trevligare platta med penna, vet att en del gillar plattor med pennstöd. Vad kan du tänka dig att släppa den för med pengar i mellan?
     
  5. Niddz

    Niddz Bannlyst Bannlyst

    Blev medlem:
    30 apr 2015
    Inlägg:
    205
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Sett mitt PM?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.