Säljes: /Bytes Xbox One 500gb

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Acentren, 19 aug 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Acentren

    Acentren Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2011
    Inlägg:
    403
    Mottagna gillanden:
    65

    MINA ENHETER

    Hej!
    Har ett 9 månader gammalt Xbox One som är i stort sett oanvänt, jag har inte ens bemödat mig med att ta loss skyddsplasten från konsolen, den är alltså i nyskick. Alla tillbehör följer med som ingick vid köp, har tyvärr inte lyckats hitta kvittot, men pratat med butiken där den är köpt och de har lovat att ta fram ett nytt kvitto åt mig (garanti ärenden sköts direkt med microsoft och då krävs endast serienummer, men kvitto är ju alltid skönt att ha ändå).

    Medföljer gör även två spel: Forza horizon 2 och sunset overdrive. Jag har också en microsoft headset adapter samt ett play and charge kit till den.

    Den finns att hämta i Umeå, alternativt skickas men då jag har en del referenser från tidigare affärer så förbehåller jag mig rätten att kräva betalning i förskott. Jag kan också tänka mig att byta den mot en Iphone 5S i bra skick, dock inga skärmar, batterier etc som bytts hos skumma mobilaffärer på hörnan.

    Pris: 2500 alt bud.

    Kommer kolla min inbox så ofta jag hinner, men ibland kan det dröja någon timme innan man får svar.

    Med vänliga hälsningar
    Adam
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.