Problem: Dåligt Jobb av Samsung Service

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av Lunatico, 26 maj 2015.

  1. Lunatico

    Lunatico Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    425
    Mottagna gillanden:
    111

    MINA ENHETER

    Hej.

    Skickade in min S6:a på reparation då glaset på vänster sida av skärmen glappade samt att hemknappen var rasslig på vänster sida.
    Telefonen inkom till dom 12:e maj och nu idag (26 maj) fick jag tillbaka den...i sämre skick trotts att set står på lappen att dom bytt både display och hemknapp...glaset glappar minst lika mycket som innan och nu är hela hemknappen rasslig.
    Enligt mig så gjorde samsungs service partner i göteborg ett uselt jobb och har varit i kontakt med samsung och dom vill såklart att jag skickar in den igen(!) är så otroligt besviken och vet inte vad jag ska göra nu :mad:
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 759
    Mottagna gillanden:
    44 762
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Du kan inte bara gå till servicebutiken i Göteborg och få det gjort på plats? Flera andra i forumet har gjort så och verkar ha fått sina problem avhjälpta. http://www.samsungservice.se/privatperson/servicebutik/

     
  3. Lunatico

    Lunatico Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    425
    Mottagna gillanden:
    111

    MINA ENHETER

    Problemet är att jag inte bor i närheten av göteborg och det var därför jag skickade in den, är mest besviken på att man påstår att man bytt display och hemknapp men det känns snarare som att det inte gjort något alls trotts att de har haft den i närmare 2 veckor.
    Tänkte åka in till tele2 och förklara saken till dom och se om man kan gå den vägen.
     
    bernard gillar detta.
  4. Lunatico

    Lunatico Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 sept 2011
    Inlägg:
    425
    Mottagna gillanden:
    111

    MINA ENHETER

    Nu kan man till och med se in under glaset...bra lagning utav servicen.

    EDIT.

    Nu har jag varit i kontakt med Samsung Service, och den ska iväg till verkstaden i Stockholm istället för den i Göteborg så jag hoppas att den blir riktigt fixad denna gången.
     
    Last edited: 27 maj 2015
    bernard gillar detta.