Den ultimata kombinationen, Atrix,JB o XBMC :-)

Diskussion i 'Atrix' startad av no1daag, 14 aug 2012.

  1. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    SÅ nöjd med min Atrix . Gick och letade efter telefonen jag ville ha innan jag till slut var tvungen att köpa en och fann då en beg Atrix med en massa tillbehör som jag både ville ha och inte visste att jag behövde . Men nu förstår jag att det är den ultimata telefonen för mig.
    Har uppdaterat den till Jelly Bean vilket var ett lyft och blir bara bättre och bättre för varje uppdatering . Speciellt med Nova Launcher så flyter den på.

    Nu slängde jag även in XBMC i den och kan använda min HD-Docka att se på alla filmer.

    Nu väntar jag bara på webtop men måste införskaffa mig en Lap-docka innan det är akut med webtop och då hinner dom nog lösa det i JB innan jag finner Lap-dockan.

    Känns rätt tyst här på Atrix delen på forumet så undrar om det är bara jag som är nöjd med Atrix?
     
  2. ASR

    ASR Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    15 mar 2012
    Inlägg:
    3 675
    Mottagna gillanden:
    975
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Galaxy S22
    atrix är en grym lur sett till byggkvaliten, motorola sviker aldrig när det gäller byggkvaliten. Är dock jävligt besviken på att de väljer att låsa sina bootloaders. Vi går miste om något...så är inte faller för atrix dock då någon lyckades hitta en "engineer" version på moto och la ut den, så nu har atrix upplåst BL. velade mellan den och razr men blev razr tillslut, ångrar mig en smula dock
     
  3. Lassehbg

    Lassehbg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2010
    Inlägg:
    362
    Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Xiaomi Mi A2

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi A2
    Telefon 2:
    huawei P8 lite
    Nejdå jag är rätt nöjd med den men inte haft den så många dagar ännu
    dock hoppas jag motorola får tummarna ur röven och uppdaterar den till ics

    Deras hemsida är bedrövlig också när man ska kolla runt vad som finns för motorola specifika appar att ta ner, dom har t.ex en streaming app att streama film till mobil men till atrix skulle det gå över usb bara så vad var nyttan med det
     
  4. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Lassehbg :
    Ser att du har samma produktsortiment som mig Motorola Atrix och ZTE light :-)

    Menar du Motocast så fungerar det utmärkt för mig med att streama via nätverket och 3G även om jag har rootat och kör Jelly Bean
     
  5. Lassehbg

    Lassehbg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 maj 2010
    Inlägg:
    362
    Mottagna gillanden:
    67
    Telefon:
    Xiaomi Mi A2

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Xiaomi Mi A2
    Telefon 2:
    huawei P8 lite
    Ja jag menade motocast kollade lite på det igår och jag fick ej det funka med wifi var rätt krångligt också när man skulle skriva in en websida istället för få upp det direkt om man skulle kolla ens filer, kontakter med mera

    Läste på forumet om appar och fick tips om qloud den fungerar kanon att streama med ,rovade igår från dator till min zte Light*ler*
    kanon motocast funkar för dig men bättre för min del med en app som stödjer alla enheter man har