Duktig programmerare till seriöst app-projekt sökes

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av psykel, 12 maj 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. psykel

    psykel Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hejsan allesammans!

    Jag och min barndomsvän kom för ca 1 årsen på en app som vi la ner mycket tid på men tyvärr kom förhinder i bådas liv så det fanns helt enkelt ingen tid att fortsätta med projektet. Nu har vi tagit upp det igen och har ett brinnande intresse. Vi har lyft fram en social-media app som inte alls är lik någon av de stora jättarna. Vi tror stenhårt på denna app och de personer som vi hittils har redovisat idén för har enbart gett oss positiv respons.

    Vi har mer eller mindre ingen erfarenhet i ämnet mer än att vi har denna idé som vi verkligen vill göra något av.
    Nu söker vi en duktig programmerare till vårt team som är driven och seriös. Vi ska lägga ner mycket tid på detta så intresset måste vara stort och eftersom du vi söker ska stå för programmeringsbiten måste lite mer avancerade kunskaper finnas för det är en del svåra applikationer som måste kunna göras.

    Vi är 22 år gamla och bor i centrala Göteborg.

    Känner du dig träffad så tveka inte på att skicka iväg ett mail till mig på:
    [email protected]

    Mvh
     
  2. asperon

    asperon Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 aug 2009
    Inlägg:
    586
    Mottagna gillanden:
    94
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 6
    Tror ni behöver redogöra lite mera för den affärsmässiga biten, hur ser intäktsmöjligheten ut? Hur ska den delas? Vad bidrar ni med?
     
    Jan Seevers gillar detta.
  3. matteoz

    matteoz Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 mar 2016
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    hej hur går det med erat projekt, har ni hittat några utvecklare. jag själv letar och letar men tycks aldrig hitta rätt för att nå ut till rätt person tacksam för svar om ni hittat rätt ställe att leta på
     
  4. Ero

    Ero Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    302
    Mottagna gillanden:
    48
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone XS

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone XS
    Info:
    Jobbtelefon
  5. gekn76

    gekn76 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jun 2011
    Inlägg:
    12
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Detta är kanske inte det bästa forumet för att rekrytera en "professionell" utvecklare till ett idé projekt. Vi som arbetar med programmering har en i regel rätt så okej lön och att sätta sig ned vid sidan av jobbet med ett hobbyprojekt tar helt enkelt för mycket tid. Den lilla tid vi har till övers lägger vi på våra egna projekt. Säger inte att det inte finns några som är villiga och kompetenta att hoppa på eran idé men det enklaste vore att komma igång med programmering själva. * Gammal post men återkommande ämne där av svaret.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.