Diskussion: Elgiganten Phone House - Oseriösa säljare?

Diskussion i 'Återförsäljare och tillverkare' startad av inact_0018, 5 sept 2017.

  1. r_o_n

    r_o_n Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2013
    Inlägg:
    265
    Mottagna gillanden:
    36
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 11 pro max 64GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 11 pro max 64GB
    Telefon 2:
    Apple iPhone SE
    Telefon 3:
    iPhone 5S
    Platta:
    iPad pro 12.9" 128GB cellular
    Info:
    Logitech Create Keyb Apple pencil
    Övrigt:
    Gått tillbaka till Apple, men stannar kvar på forumet. :)
    Kontakta deras lokla chef. Detta så att de plockar bort killen fortast möjligt. Du har ju konversationen i ditt inlägg. En butik vill inte ha någon okunnig lurendrejare, de drar ner varumärket....
     
  2. AxxT

    AxxT Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2016
    Inlägg:
    309
    Mottagna gillanden:
    220
    Operatör:
    HaleBop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    HaleBop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro 256GB
    Därför jobbar jag inge längre på ngn av de större husen.. Även om jag som säljare vill göra det bästa åt kunde. Så vill allting chefen något annat..
    Fått höra ett och annat.. Men jag gick min väg, hjälpa alla kunder på bästa sättet.
    Men till slut jag vidare och lämnade de stora varuhusen.
    Får jämt höra från kunder som kommer in, tycker tex elgiganten, mediamarkt osv att dem är otrevliga ej hjälpsamma när man får problem. Men vid ett köp så finns dem där, men när det krånglar så bryr de sig inte om kunderna. Och kunskapen är vad som står på kartongen på produkten ungefär :)
    Säger inte alla är sådana.. Jag var ju inte sådan, men som sagt jobbar ju inte länge där.

    Man själv den känslan när man kommer in på en stor el kedja, 4 puckon står och snackar skit medans man står tex vid headset och tittar, jag förväntar mig att någon ska komma och fråga om jag behöver hjälp. Oavsett om kunden vill ha det eller inte.
     
    Kristy gillar detta.