En klagans sång...

Diskussion i 'Övriga telefoner & tillverkare (ej Android)' startad av Kenntak, 8 jun 2013.

  1. Kenntak

    Kenntak Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 okt 2009
    Inlägg:
    186
    Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Iphone

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Iphone
    Platta:
    Sony Z4 tablet
    Är en hyffsat trogen WP användare och gillar systemet trots att jag saknar många funktioner och lite mer innovation ifrån MS, man hade helt enkelt kunnat ha en riktigt fint op om man uppdaterat och förnyat sig en aning. Men men..

    Mitt stora problem är Spotify. Denna fruktansvärt dåliga app, och givetvis används den nästan dagligen. Denna app och avsaknad av en uppdatering eller energi ifrån ägarna har fått mig att börja titta mot android igen.

    Har prövat Music men som en van användare av Spotify funkar de bara inte.

    Jag var villig att köpa hela "eko-systemet" men jag misstänker att jag kommer gråta blod.

    Gick på magkänslan när min dator krascha och köpte Surface RT när det precis landat i Sverige. En riktigt stor miss av mig då utvecklare inte ens flyr från systemet, det har aldrig funnits några i princip?(Detta räkna jag inte med)

    Även inom telefonerna kan man skönja ett ointresse av att göra telefoner? Det är i princip Nokia..Och jag är i princip osäker på om det ens är lönt att köpa någon ny generation av WP med High-End specs då systemet är så hårt låst att du inte har användning av kraft osv, kan ha fel här men jag blir gärna motbevisad!

    Det som får mig att hänga kvar är i princip Xbox One och enligt MS den totala sammansvetsningen av deras produkter som skall komma(?)

    Kan inte styrka detta påstående just nu, men vill dra mig till minnas att WP ökade rätt kraftigt? Dock tycker jag inte det syns på Market och då i form av appar eller att MS vill föra systemet framåt och utveckla det med nya funktioner.

    Hur ofta kommer det något nytt till Android? hur ofta uppdaterar Ios?
    Det i princip största jag fåt inom nytänkande i wp är när jag hade 7.5 och fick 7.8, wiee ändra storlek och några färger mer i princip. Hoppa man sedan vidare till 8, ja i min värld har det inte hänt något skoj alls.

    Detta kan man också konstatera om man tittar på WpCentral.
    Deras sida bygger i princip på Att nu har vi fått Instagram och Nokias modeller. Inte ett ord om utvekling av systemet i sig, inget nytt helt enkelt vad jag kan se. Nu kommer väll 8.1 till hösten, men vågar inte tro på något nytt...hmm hur lägger jag till en egen sms signal?

    Är jag och cyklar?
    Kom gärna med era synpunkter av vad ni tycker om WP?
    Är det försvarbart med High-end specs på WP?