Övrigt: En sista vila

Diskussion i 'Galaxy Nexus - Allmänt' startad av 4ndroid, 23 sept 2015.

  1. 4ndroid

    4ndroid Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 maj 2011
    Inlägg:
    459
    Mottagna gillanden:
    25
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S22
    Det var det. Jag köpte min Galaxy Nexus den 28 december 2011, och jag har haft den vidare länge.
    Den 11 september 2015 fick jag mig en ersättare, en LG G4, och kort därefter, den 15 september 2015 packade jag ner min kära GNex i lådan.

    Varför jag bytte? Jag fick mig en jobbtelefon till priset av 1/5 av vad den nya telefonen kostar ute på marknaden.
    GNexen fungerar fortfarande, men nu går vi skilda vägar.

    GNexen har varit den bästa grejen som jag har köpt i mitt liv, den jag har använt mest, dag ut och dag in.
    GNexen har jag aldrig använt med något som hälst skydd, alltid haft den naken.

    Vilka problem har GNexen haft? Jag har skälv fått byta USB chippet, beställde ett från ebay för en billig peng, och hittade en guide och bytte det själv. Kamerorna har det också varit problem med, de bara slutade å fungera, så vad fick jag göra? Jag öppnade telefonen och kopplade ut båda kamerorna, och gick runt med två "hål" i telefonen. Någon dag senare testade jag att koppla tillbaka kamerorna, och då fungerade det igen. Telefonen kom också till ett punkt där den sög ut batteriet snabbt, så ett nytt batteri skaffades i augusti 2015, här fick vi byta mellan två batterier av och till.

    Min käre vän, nu går du ner i lådan, men vi ses säkert igen.

    4ndroid

    PS. Bifogar två bilder


    20150915_205602.jpg 20150915_205614.jpg
     
    Herrputte gillar detta.