Erfarenhet av Vectone

Diskussion i 'Allmänna diskussioner' startad av MalS, 21 sept 2015.

Taggar:
  1. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Taget från VILLKOR på Telias hemsida:

    Allmän information
    Telia Refill gäller tills vidare och upphör automatiskt om kontantkortet inte laddats eller att någon aktivitet gjorts under en sammanhängande period om 12 månader. Med aktivitet menas:

    • Utgående taltrafik (ej nolldebiterade samtal av typen 454, 90 200, 020-nummer)
    • Utgående sms- och mms-trafik (ej inkommande sms och mms)
    • Utgående datatrafik (både kretskopplat och gprs)
    När giltighetstiden tar slut hamnar ditt kontantkort i en pausmånad. Under pausmånaden kan du inte använda ditt kontantkort. Om du laddar ditt kontantkort under pausmånaden så aktiveras kortet och fungerar som vanligt igen. Om du inte gör någonting under pausmånaden så annulleras numret när pausmånaden är slut.
     
  2. badabing

    badabing Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2016
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    5
    Vectone:
    En laddning måste förbrukas inom 90 dagar. Sen försvinner vad som är kvar av laddningen.
     
  3. badabing

    badabing Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 dec 2016
    Inlägg:
    33
    Mottagna gillanden:
    5
    Nån som har färsk erfarenhet av 4g hos Vectone? Det står 4g på hemsidan och i typ Januari svarade de att det ska fungera men det gjorde inte det för mig då.
     
  4. inact_0033

    inact_0033 Guest

    Jag beställde ett kort av Vectone. Köpte en påfyllningskod, men den går inte att aktivera, det står bara att den är felaktig. Jag ringde deras kundservice på 220 och 2223 som man finner på deras hemsida och i instruktionen som följde med, men får bara en automatiserad röst som säger "numret är inte giltigt, kontrollera numret och försök igen".

    Så med andra ord är Vectone fortfarande lika kassa som de var för 5 år sedan. Spara era pengar och köp något annat.

    Och jag får dessutom bara 3G, inte 4G. Men det spelar ju ingen större roll eftersom jag ändå inte kan använda det.