fel på instagram?

Diskussion i 'Applikationer' startad av sewb, 1 dec 2015.

  1. sewb

    sewb Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2013
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    11
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OP3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OP3
    ROM:
    OOS 3.2
    igår skulle jag logga in på min instagram efter att jag installerat ny rom, och då får jag ett meddelande aom säger att mitt konto är avstängt pga. brutit mot deras policy. konstigt då jag inte är så aktiv mer än att kolla andras bilder. har själv lagt upp ca. 5 bilder och inte kommenterat nåt. har tyvärr in e kvar mailen den är reggad i. jag tänkte då göra en ny och skulle registrera den via facebook för lätthetens skull (vilket jag aldrig gjort tidigare), och då säger den att jag har reggat max antal konton. nån annan som haft detta problem eller är det ig som vill fucka med mig bara?

    edit: nu kom jag på en till märklig grej, skulle installera solid explorer idag, där man får en 14 dagars testperiod. idag installerade jag för första gången. då fick jag ett meddelande att den gått ut och att jag måste köpa appen.

    har en xperia z3 med purex v2
    laddat ner och installerat allt på 4g så inte använt nån annan uppkoppling. vet inte om det har samband, men är lite märkligt

    tack
     
    Last edited: 1 dec 2015
  2. Nerre

    Nerre Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2010
    Inlägg:
    2 110
    Mottagna gillanden:
    204
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xperia Z1 compact
    Övrigt:
    Smartwatch 3
    Har du kollat att klockan går rätt?
     
  3. sewb

    sewb Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 nov 2013
    Inlägg:
    101
    Mottagna gillanden:
    11
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OP3

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OP3
    ROM:
    OOS 3.2
    det visade sig vara xprivacy som spökade, eller snarare att jag blockade "identity" permission :) tog bort det och kunde anvvända kontot igen