Fråga: Finns inga appsymbolbrickor på Android??

Diskussion i 'Xperia Z3 Compact - Allmänt' startad av Jono1212, 23 nov 2016.

  1. Jono1212

    Jono1212 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2016
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0

    Ja jag förstår det, men tyckte det var smart att ha lite snabb åtkomst till fler appar utan att lägga till fler på hemskärmen(arna). Gillar att ha det tomt. Och lite så verkar Nova också tänka eftersom den har de fyra senast använda apparna längst upp under programknappen. Jag skulle råda dem att låta en redigear resten av placeringen också. Skulle vara ett lite bra tillskott skulle jag säga. : )
     
  2. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 503
    Mottagna gillanden:
    1 059

    MINA ENHETER

    @Jono1212@Jono1212 funktionen att sortera appar efter eget välbefinnande finns i sonys orginal launcher också. klicka på de 3 små prickarna i sökfältet i applådan, välj sortera appar, egen ordning.
     
    SHM gillar detta.
  3. Jono1212

    Jono1212 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 nov 2016
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja just det, i original-launchern gick det att göra men jag kan inte hitta något sätt att lösa det i Nova Launcher..
     
  4. drzap

    drzap Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 jan 2010
    Inlägg:
    1 503
    Mottagna gillanden:
    1 059

    MINA ENHETER

    nova känner jag inte till, har bara testat som hastigast. tycker sony orginal är en av sonys styrkor. passar mig bra, inte som samsungs leksaksutseende eller trögheten hos många ersättare. vet att många har mycket mer funktioner än sonys men den är mycket nära stock android. googles egen heter google nu och fungerar som google själva vill att allt skall se ut och fungera. väl värt ett test.