Säljes: Flera Happy Plugs Earbud (musikheadset m. mikrofon) hemskickad: 50 kr/st (ord. 199 kr)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 28 nov 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Få ett Happy Plugs Earbud Red musikheadset med mikrofon hemskickat inom Sverige för 50 kr (endast 25% av det ordinarie priset 199 kr). Jag har ett flertal att sälja och sålänge inget annat framgår här; så finns det musikheadset kvar att köpa.

    Helt rätt färg för årstiden, jul-röd, och fräck färg under resten av årstiden. Perfekt som julklappar, med ett upplevt gåvovärde av 199 kr. Ljudkvalitén motsvarar mer än väl förväntningarna på ett 199 kr musikheadset. Använder ett själv. Alla headset är helt nya, oanvända/ouppackade och kommer i en förpackning som ger ett exklusivt (apple) intryck.

    Happy Plugs Earbud är ett musikheadset med mikrofon och fjärrkontroll som stödjer iPhone, iPad, Android, HTC, Nokia, Sony Ericsson, LG, Motorola, Samsung med mera.
    • 14,8 mm handmade drivers
    • Frequency Response 20 Hz-50kHz
    • Impedance 32+15%
    • Sensitivity 110+3dB
    • Max Input Power 10mW
    • Gold Plated 3.5mm Connector
    Se produktbeskrivningen: http://happyplugs.com/product/earbud-red/

    Referenser
    Jag har väldigt goda omdömen på Tradera och en köpare kan få länken till min omdömessida på Tradera och kontakta mig via en aktiv auktion där för att verifiera mitt Traderakonto innan betalning.

    Skickas efter förskottsbetalning till:
    - Svenskt Bankkonto, Swish är möjligt.
    - Paypal
    - BitCoin-wallet

    Skicka ett PM vid intresse; så återkommer jag. Ange gärna e-postadress så blir det smidigare för mig att svara.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.