Flyer som anteckningsblock + ebok/pdf-läsare

Diskussion i 'HTC' startad av derfpa, 24 apr 2012.

  1. derfpa

    derfpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Jag pluggar på tekniskt universitet och som ni kanske vet så kan det bli en del böcker och anteckningsblock att bära på. Det är i runda slängar 3kg papper jag släpar med mig var dag!

    Som telefon har jag en SGS Note där jag märkt hur praktiskt det kan vara med en ordentlig penna istället för kapacitiva alternativ som finns. Jag har då funderat på att skaffa en HTC Flyer för att minska min papperskonsumption. Främst tänker jag mig att ersätta anteckningsblock men även för att läsa en del kurslitteratur om den finns tillgänglig digitalt.

    Min fråga är då, hur bra agerar en Flyer som anteckningsblock och som ebok/pdf-läsare? Tror nu mina csn-pengar att vara väl spenderade i form av en Flyer?
     
  2. soulseller

    soulseller Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jul 2010
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Tror att skillnaden i skärmstorlek mellan sgs note och HTC Flyer är för liten för att motivera ett köp. Fast det är klart, Flyern är ju ruskigt prisvärd just nu, har åtminstone tidigare funnits på SIBA för ca 2500:-
    Vet inte riktigt o.. Det finns något alternativ med penna annars. Sgs note finns väl med skärmstorlek runt 10" också? Det kanske kunde vara nåt?

    Skickat från min HTC Flyer P510e via Tapatalk 2
     
  3. derfpa

    derfpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

    Den är ju väldigt billig nu, så det lockar ju garanterat lite extra! När SGS note 10" kommer så lär den ju kosta ~6000kr vilket är alldeles för dyrt!