Fråga: Galleriappen i CM10

Diskussion i 'Xperia S - ROM-filer och utveckling' startad av Cygnus, 20 dec 2012.

  1. Cygnus

    Cygnus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    888
    Mottagna gillanden:
    136

    MINA ENHETER

    Hej, drog precis in CM10 och är supernöjd. Dock missnöjd med galleriappen som jag tycker har för stor inzoomning som default. Hade gärna sett att man kunde zooma ut två snäpp för att få en bättre överblick. Lite som stock galleriappen i Sonys Officiela ICS version. Någon som har en idé här?


    Löste det precis genom att ladda ner Sonys ICS galleriapp ifrån denna länk: http://www.androidpipe.com/sonys-pi...sic-player-ported-for-ics-roms-download-here/
     
    Last edited: 20 dec 2012
  2. Cygnus

    Cygnus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    888
    Mottagna gillanden:
    136

    MINA ENHETER

    Inte helt löst tyvärr! Den jag laddade ner klarar allt men när jag försöker skicka en bild inifrån galleriet så kraschar appen. Var sig det är via sms eller whatsapp osv. Någon som har lösning?
     
  3. Rokare

    Rokare Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2010
    Inlägg:
    150
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Samma problem här, inte hittat någon lösning ännu..

    GMY
     
  4. Cygnus

    Cygnus Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    888
    Mottagna gillanden:
    136

    MINA ENHETER

    Jädra trist att de har inkluderat en sån kass galleriapp i CM10. Läste nu på swedroids hemsida att Sonys nya launcher har läckt och att man kan ladda ner den. Frågan är om den funkar med CM10?
     
  5. AndreasLjung

    AndreasLjung Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 mar 2010
    Inlägg:
    258
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Ladda ner Quickpic, har använt den nu i princip sen den kom ut och är sjukt nöjd!
     
  6. Galaxy

    Galaxy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 aug 2009
    Inlägg:
    1 778
    Mottagna gillanden:
    120

    MINA ENHETER

    Det gör den inte för tillfället men tro mig även om den är något bättre än tidigare versioner så är den ljuslängder ifrån andra launcher för CM10 (Nova, apex etc)

    Skickat från min LT26i via Tapatalk 2