Går ej att skriva i TinyMCE-rutor med LG GW620?

Diskussion i 'GW620' startad av Otek, 13 apr 2010.

  1. Otek

    Otek Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har ett problem med att skriva i TinyMCE rutor från LG GW620 i webläsaren. Stänger man av tinymce-funktionen går det utmärkt. Men behöver att detta ska fungera på sidor där det bara finns tinymce och där det inte går att stänga av.

    Skrivfältet markeras när jag pekar på den, men när jag börjar skriva kommer adressfältet upp och texten går in där.

    Är det någon som har samma problem? Och är det någon som vet hur man blir av med det?


    Nu har jag letat mig galen för att få svar. Förhoppningsvis kan någon här hjälpa till
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 711
    Mottagna gillanden:
    44 706
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Hfm, jag har ingen aning om vad det beror på. Har du provat i en annan webbläsare så som Opera Mini, Dolphin eller XScope vilka samtliga finns tillgängliga genom Android Market? De två sistnämnda är skal för Android standardwebbläsare, men ibland fungerar de bättre.

    Annars vet jag att en Android 1.6-uppdatering för GW620 är på väg ut och kommer att lanseras i sommar.
     
  3. Otek

    Otek Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER


    Har provat i Opera Mini och Dolphin, ska prova Xscope nu. Hoppas det går!
     
  4. Otek

    Otek Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 apr 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har provat med Xscope och det verkar inte fungera. Ni får gärna hojta till om ni hittar en lösning. Jag letar vidare och provar.