går ej väcka skärmen!

Diskussion i 'Mate 10-serien' startad av Droid65, 18 dec 2017.

  1. Droid65

    Droid65 Guest

    vet inte om jag fått något måndagsexemplar eller om det bara är en software bugg, men den gröna notislampan blinkade så skulle låsa upp den, men det gick inte fick noll respons ifrån den, varken strömknapp, fingeravtryck eller volymknapparna hjälpte, skärmen ville inte lysa upp. fick lov hålla in strömknappen och fick på så vis upp "stäng av eller starta om", och efter en reboot är allt som vanligt. detta har hänt ett flertal ggr sen jag köpte mobilen, har nån mer upplevt detta problem? eller bör jag få mobilen utbytt? (streamade youtube till chromecast, samt fick meddelande ifrån facebook chatten, om det har nått med problemet att göra).
     
  2. pobin

    pobin Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2009
    Inlägg:
    834
    Mottagna gillanden:
    322
    Telefon:
    Honor Magic5 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Honor Magic5 Pro
    Finns en bugg som har med Youtube och och just messenger att göra. Har inte Varit med om det själv men läst om det här på forumet. Och det skall vara löst i en mjukvaruppdatering från 126 tror jag mjukvara skall ha med i namnet. Vet dock inte om den är släppt officiellt än.
     
  3. Droid65

    Droid65 Guest

    okej, ja jag har läst lite om den buggen, försöker på en manuell uppdatering till 127 nu får se om det löser problemet.