Problem: Glappande kontakter?!

Diskussion i 'RAZR - Allmänt' startad av hobbitar, 6 sept 2013.

  1. hobbitar

    hobbitar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2010
    Inlägg:
    225
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu har jag haft denna mobilen ganska länge och är fortfarande riktigt nöjd med det mesta. Något som dock stör mig och som kommer få mig att byta mobil är att både mini-usb (laddning) och 3,5mm hörlursuttaget glappar enormt mycket.

    Det är nästan omöjligt för mig att få igång musik i bilen via spotify och laddaren ploppar ur vid minsta lilla rörelse. Någon mer som har dessa problem?


    Det är tråkigt att dessa "små" problem gör så att jag måste köpa en ny mobil.


    För övrigt så verkar det vara ganska dött på detta forum, är det ingen som har razr längre? :-)
     
  2. multikp500

    multikp500 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2012
    Inlägg:
    267
    Mottagna gillanden:
    18

    MINA ENHETER

    JAG HAR SÅ MÅNGA PROBLEM MED MIN LUUR OCH SÅ LITE PENGAR VAD SKA MAN GÖRA TYCKER DU?? RAZR ÄR DEN SÄMSTA SKITEN EVER! :cool:
     
  3. Sundwall

    Sundwall Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2010
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    10
    Telefon:
    HTC M8

    MINA ENHETER

    Telefon:
    HTC M8
    ROM:
    Stock Root
    Telefon 2:
    Motorola Razr
    ROM:
    Cyanogen 11
    Platta:
    Motorola XOOM
    ROM:
    Cyanogen 11 BIG
    Problemet beror antagligen på fickludd. Prova att rensa uttaget och USB:n med en plasttandpetare. Mitt hörlursuttag fick jag igång igen efter att ha lyft ut ett halv kilo (nåja...) ludd ur det, och USB kontakten håller kvar sladden mycket bättre.

    Tyvärr har jag inte lyckats få bort allt skräp på den "smala" delen av kontakten, så helt bra är den inte.
     
  4. Maverickgoose

    Maverickgoose Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 maj 2011
    Inlägg:
    197
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    KUL FÖR DIG!

    Min fungerade utmärkt tills skärmen sprack. Har tappat den så många gånger att det vara en tidsfråga.

    Nu är den tyvärr död då den dog i en MC-olycka, numera ser den ut som en banan:ehm:
     
  5. glemmy

    glemmy Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2010
    Inlägg:
    155
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Jag tror också hörlursproblemet beror på ludd. Var min första tanke då jag drabbades av det själv och inte kunde få i hörlurarna.