Problem: Gmail kraschar städigt har försökt allt jag kan komma på

Diskussion i 'ASUS' startad av Martinicum, 5 jul 2012.

  1. Martinicum

    Martinicum Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2009
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Hej på senaste tiden har min gmail app börjat krångla något helvetiskt :-(. Jag har försökt att rensa cachen, rensa all data, nedgradera, nedgradera och sedan uppdatera men alltid samma resultat. Appen startar men hänger sig enda sättet som jag kan få den att fungera under en kortare period är att starta om paddan.

    Är det någon som har några tips?

    Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2
     
  2. Cornflakes

    Cornflakes Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Har du något konstigt mail i din inkorg eller? Kolla om du har något med nån skum attachment eller nått.
     
  3. Martinicum

    Martinicum Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 sept 2009
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Nej inte vad jag vet, svårt att avgöra vad som skulle vara en skum attachment men jag är relativt säkert på att det bara uppkommer när jag får ett nytt mail med mailhistorik i sig.

    Skickat från min Transformer Prime TF201 via Tapatalk 2
     
  4. Ijey

    Ijey Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 nov 2010
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Jag har samma problem, gäller även Maps. Ingen aning vad det kommer ifrån men det är sjukt irriterande
     
  5. Cornflakes

    Cornflakes Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2010
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    Min maps uppträder så ibland. När man öppnar den så ser man det förra man tittar på i några sekunder men sen så flyger kartan iväg till någon random position. och så brukar den dö efter det. Man får ingen FC utan man hamnar bara på homescreen.

    Detta händer dock endast om gps:en är avstängd under location settings. om man sätter på den så funkar allt som det ska igen. Det är precis som att den inte kan hitta din location och så spårar maps ur och dör.