Jag lämnade in min på TPH. (Har tidigare i tråden skrivit om mitt problem). Gula fläckar och krossat glas.
Nu är status:
Nytt serviceärende 2012-04-11
Lämnat butik 2012-04-18
Verkstad: Mottaget 2012-04-23
Verkstad: Status: Ej påbörjad: Ej påbörjad 2012-04-23
Verkstad: Övrig status 2012-04-23
Verkstad: Status: Väntar del: Väntar del 2012-04-23
På "emroxsidan" står det även:
Servicepartner Anovo Nordic Kristinehamn
Adress Televägen 4
68134 KRISTINEHAMN
Sverige
Telefonnummer 08-59 00 26 40
Faxnummer 0550-855 89
Epostadress
[email protected]
Att det tog en vecka för mobilen att lämna butik blev det ingen ursäkt för, bara att det var ju konstigt, för vi skickar iväg mobiler Mån-Ons och Fredagar..
Ang. den senaste stautusen och att de inte ringt om ett kostnadsförslag, tror ni att man klarar ärendet kostnadsfritt?
Click to expand...