Bytt från
Tre till
Hallon för att spara några kronor. Ångrar mig nästan direkt.
- Hos
Tre har jag haft 072.. i många år.
Tre lovar, eftersom
Hallon är en systeroperatör, att allt ska gå problemfritt.
Hallon ska flytta över numret som
Tre släppt. Men
Hallon börjar flytta över ett 076.. nummer som jag aldrig sett förut. Går in i Hallons chatt (eftersom de inte har telefonnummer) igår kl 15.00. Man får information om hur lång kön är när man går in i chatten, men sen får man INGEN information om hur kön minskas. Så jag satt där och stirrade på skärmen, tills 16.00 när chatten stängde för dagen. Går in idag igen. Stirrar igen in i skärmen i en timme, sen tar jag en liten promenad eftersom jag fått ont i ögonen. Chatten börjar medan jag är borta, säger "Något måste gått fel.." följt av "
Är du kvar? Jag har många i kö som väntar, men jag kommer vänta på dig i 2-3 minuter innan jag stänger vår chatt."
Jag hade skrivit
utförlig information om mitt ärende, att jag vill att 072.. ska flyttas, och inte 076..
Vad gör Kundservice? Ingenting. Utan bara väntar på att jag ska skriva något i 2-3 minuter, följt av att de lämnar chatten. Nu står jag i kön igen, dags att stirra in i skärmen en timme till.
(Testat att maila dem tidigare innan jag skaffade konto, men det tog en vecka innan jag fick svar
)
Click to expand...