Har du köpt, eller planerar du att köpa, en Defy?

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av mannyb, 12 dec 2010.

?

Har du köpt, eller planerar du att köpa, en Defy?

  1. Ja - har redan köpt.

    63,0%
  2. Ja - kommer köpa.

    24,2%
  3. Nej.

    12,7%
  1. Trucker

    Trucker Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2011
    Inlägg:
    159
    Mottagna gillanden:
    18
    Operatör:
    TELE2 , Telavox
    Telefon:
    Fold 4

    MINA ENHETER

    Operatör:
    TELE2 , Telavox
    Telefon:
    Fold 4
    Telefon 2:
    Oneplus 7 PRO
    Telefon 3:
    Samsung NOTE 9
    Platta:
    ASUS Padfone 1
    Info:
    Smartphone+läsplatta+tangentbord
    Övrigt:
    Galaxy Watch E-sim
    Jag är väldigt kluven.
    Å ena sidan är min defy är bra komromiss som Kid Droid säger
    Prestanda kontra formatet, stöt & vattentålig ,motoblur mm

    Har haft min snart 2 år tror jag,men tycker den börjat hänga sig ovanligt mycket.
    Maps exempelvis & jag har i princip endast bara 2 appar så kan inte förstå vad som ska vara så svårtuggat!
    Kamerabilderna är ju urusla nu ,börjar kännas som en old-school Nokia GSM där man får slänga och sortera de grådassiga bilderna alltmer nu förtiden.

    Sony Xperia Acro S. Hur står den sig mot nya Defy + ?
    Det lutar att byta till någon av dem
     
  2. team@

    team@ Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jan 2011
    Inlägg:
    120
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Köpte en beg Defy+ på blocket för en tusing (2 mån garanti kvar). Fick även med ett Otterbox Defender-skal så den mobilen lär tåla en hel del :-).

    Efter att ha pillat in appar, synkat kalendrar och liknande känns set riktigt bra.
    Jag valde att inte ansluta några andra konton än Google via Blurret. Fejan kan man köra via webben och mailen hanterar jag helst med multipla konton och mappar i K-9.

    Det var 2.3.6 i den och det ser ut att finnas en uppdatering. Men jag ser inget skäl till att sabba något som verkar funka ok än så länge. Har laddat ner Launcher Pro men faktiskt inte testat att köra den. Tänkte ge stock launchern en chans först.

    Som geocachare kunde jag inte låta bli att testa GPSen det först jag gjorde och den verkade helt ok. Satte en waypoint på uteplatsen och lallade runt. Den envisades med att peka på samma plats hela tiden och det bådar ju gott.

    So far så good....