Har ni träffat/sett någon annan med Milestone?

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av Ekofasc, 10 aug 2011.

  1. Ekofasc

    Ekofasc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2009
    Inlägg:
    1 888
    Mottagna gillanden:
    184

    MINA ENHETER

    Har ni någon gång träffat eller sett någon annan som har en Milestone?

    Jag har haft Milestone sen årsskiftet 09/10 och bara träffat en annan med Milestone, det var här i Norge nu i somras. Han såg mig fippla med min och plockade då fram sin. Det var en mindre chock för mig att se en annan människa plocka fram en Milestone ur sin ficka. Han hade tydligen köpt den i butik i England medan han bodde där något år.
     
  2. linkan

    linkan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2009
    Inlägg:
    88
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har aldrig träffat någon som har en Motorola telefon ens. Däremot blir många som är intresserade av Android nyfikna och vill pilla med den. Alla har HTC eller Samsung.

    Jag fick en Desire av jobbet i början på året och jag har faktiskt lagt undan min Motorola för tillfället. Efter ett tags användade av Desiren så tycker jag skärmen är lite "konstig" på Motorolan, tror att det är de breda kanterna runt skärmen som gör att skärmen känns mindre, plus widescreen formatet kanske.
     
  3. Paitor

    Paitor Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jul 2010
    Inlägg:
    42
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Förutom min polare som såklart skaffa en samtidigt som mig. Ingen. Men sen säljs den ju inte här heller så e väl inte så konstigt.
     
  4. benknackan

    benknackan Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 maj 2011
    Inlägg:
    1 297
    Mottagna gillanden:
    3 265

    MINA ENHETER

    Inte jag heller. Och inte Motorola heller sedan de drog sig tillbaka från den svenska marknaden.