Problem: Hjälp! Måste tillbaka till sense!

Diskussion i 'One M7 (2013) - ROM-filer och utveckling' startad av Kevin, 10 aug 2014.

  1. Kevin

    Kevin Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 aug 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hallå, jag har satt mig i en situation där min kunskap och förståelse inte räcker till. Jag hade cyanogenmod 11 på min htc one m7 men vill tillbaka till sense. Jag skulle använda RUU programmet men detta var utan lycka. Programmet sluta ladda efter 5% checking header. Och i nuläget sitter jag i en sits där min recovery (clockmod) inte hittar mitt sd kort och jag inte kan komma in i cyanogemod längre (bara visat bootskärmen). Så nu hade jag uppskattad all hjälp jag kan få för att komma tillbaka till sense och efter det aldrig mer klydda med en telefon igen.
     
  2. Sir Mix Alot

    Sir Mix Alot Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 sept 2011
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    18
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    HTC ONE M9
    Lyckades faktiskt med samma sak i våras, men lyckades efter många om och men samt timmar få igång luren. Jag läste massor och hittade till slut en lösning med hjälp av

    http://www.htc1guru.com/downloads/stock-rom-downloads/ - där jag själv använde Guru_Reset_M7_3.62.401.1 som kom i en zipfil och som jag körde från windows.

    Kolla videon, och läs på hur du ska gå tillväga så har du snart en fungerande lur igen.
     
    indika gillar detta.