Hjälp med musik app....

Diskussion i 'Applikationer' startad av Daniel V, 22 dec 2014.

  1. Daniel V

    Daniel V Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2014
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!

    Börjar bli galen, bytte nyligen från IOS till android. På IOS plockade dom bort nyligen Itunes vilket var GULD för mig.

    Försöker leta på android efter detta men det finns miljoner appar... :S

    Söker man på itube kommer något helt annat upp...Så nu vänder jag mig till er kunniga !!!!

    Söker samma app med följande
    1. Cache
    2. Offline mode

    Vet att spotify finns osv, men jag söker just nu en som "synkar" från youtube, vilket itube var.

    mvh Daniel
     
  2. andreas_pson

    andreas_pson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 jun 2013
    Inlägg:
    62
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Gammal tråd men vill slå ett slag för Wimp.

    Gillar verkligen deras upplägg kring ditt egna bibliotek samt vad i det biblioteket du lägger offline.

    Du sätter stjärna på låt/artist/spellista/album. Du har sedan möjlighet att välja "Tillgänglig offline". Det valda objektet ligger därefter i ditt offline bibliotek. När du sedan togglar offlineläge så har du endast ditt offline-innehåll tillgängligt. När du går online så har du hela biblioteket tillgängligt (dvs allt du har favoritmarkerat).

    För att lägga innehåll offline i spotify så måste man göra spellistor så det blir en jävla massa spellistor om man vill ha hela sitt bibliotek offline. Superkass.

    Tycker guit i wimp är väldigt intuitivt och bra.

    En nackdel jag märkt är att ibland startar låtarna 3 sekunder in. Nytt innehåll är också aningen snabbare ute på spotify. I övrigt är det skitbra.
     
  3. Kame_boy

    Kame_boy Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 maj 2010
    Inlägg:
    305
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Gör inte google music med all access detta nu med youtube music key?
    Vet inte om man kan spara youtube-innehåll offline dock.