Hjälp!!

Diskussion i 'Optimus 3D' startad av Mr_1891, 4 jul 2012.

  1. Mr_Snarl

    Mr_Snarl Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    427
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Grattis! :)
    Du bör kunna få en HTC One X rakt av. För en S3 så får du nog lägga lite emellan. Det gjorde jag. Och jag är så vansinnigt nöjd med den!
     
  2. Dibbe75

    Dibbe75 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 nov 2010
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Tänkte köra på en S3 om jag får, var och klämde lite på de olika konkurrenterna. One X, O4x samt S3

    Alla kändes riktigt fina men LG går bort med tanke på hur dom betett sig...

    Väntar bara på att Phone House ska få klartecken, stod i arbetsordern att telefonen är krediterad men sen har det inte hänt något mer :(
     
  3. Dibbe75

    Dibbe75 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 nov 2010
    Inlägg:
    56
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Sådärja inte många o3d ägare kvar nu eller? Fick ett mellanpris på strax över 1000kr för S3
     
  4. Mr_1891

    Mr_1891 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2011
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    sitter fortfarande med min trots tre vändor till anovo. Plus att LG har sagt till mej att skriva en sak när jag lämnar in den så att dom ska köpa tillbaka den. Lite kul oxå idag när jag pratade med min trebutik som tyckte att den ska in en fjärde gång för att få den reklamerad, när jag då tala om att det stog i kkl att dom har 2 reparationsförsök och sedan om felet kvarstår ska dom typ bara konstatera felet o sen reklamera sade dom på tre att dom står över svensk lag. Tre:s regler före svensk lag. Kul va? Han på LG jag prata med sa nu att jag bara ska skriva kredit LG på service ordern sen skicka med alla andra serviceordrar så ska det lösa sej. Hoppas det löser sej denna vecka annars vette faan
     
  5. benderoid

    benderoid Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2011
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    12
    Telefon:
    Nexus 6

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Nexus 6
    ROM:
    stock
    Info:
    root, twrp
    Telefon 2:
    Xperia Z3 Compact
    Telefon 3:
    Xperia Z
    Info:
    root
    Platta:
    Nexus 7 (2013) LTE
    Info:
    root, twrp
    Jag är kvar trots att jag har en hel del andra android lurar och platta :-)

    Använder trots allt den dagligen.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
     
  6. Mr_Snarl

    Mr_Snarl Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    427
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Grattis Dibbe! Du kommer att vara sååå nöjd! :) Jag är kvar här bara för att se så alla får sina utbytta... På ett sätt saknar jag min 3D. Och det är just 3D skärmen. Men är lycklig över att ha en underbart fungerande telefon. GS3.. Det är så Android skall fungera! :)

    Jag funderade länge på att fixa den själv så som du gjort Bender. Men sedan tänkte jag att det är inte jag som skall fixa den. Det skall LG göra.
     
  7. Mr_1891

    Mr_1891 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 aug 2011
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Nu e den borta. Sitter här me en S3a nu. Det var en snubbe från tre:s kundrelations avdelning som ringde mej idag o erbjöd mej att köpa tillbaka LGn. fick 4900 för den fick lägga 1300 imellan. Sjukt nöjd nu. Kommer inte ens säga nått mer negativt om tre nu. Men tack alla som vart med i denna följetång o lycka till ni som fortfarande krigar.:D
     
  8. Mr_Snarl

    Mr_Snarl Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    427
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Massor av grattis till dig! Vi ses på S3 sidan :)