HTC Flyer 16 GB Wifi för 1990 kr på Netonnet och Siba

Diskussion i 'HTC' startad av Nanorch, 5 mar 2012.

  1. ENDOSKELLETONT800

    ENDOSKELLETONT800 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 nov 2009
    Inlägg:
    730
    Mottagna gillanden:
    85

    MINA ENHETER

    Saknar också knapparna och att widgetarna inte är,anpassade till skärmen. Missar ju lite skärmyta också vid spel, film och i vissa applikationer. Vi får väl hoppas på en framtida uppdatering snart

    Sent om my HTC Flyer P510e using Tapatalk
     
  2. RobertRoos

    RobertRoos Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    595
    Mottagna gillanden:
    48
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Uppdatering? HC ser ut på det sättet, samma sak gäller för ICS. Har svårt att se att HTC någonsin skulle släppa en officiell uppdatering som förändrar detta, däremot om du verkligen tycker att det är jobbigt så kan man som sagt ta bort denna "bar" med LeeDroid:s rom och använda de fysiska knapparna. :)
     
  3. lakej

    lakej Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2010
    Inlägg:
    51
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    16gig versionen. Varför i har jag bara 8.6 gig som visas (tablet minne)? Och vad fan är det för skillnad på internt minne och tablet minne???????
     
  4. soulseller

    soulseller Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 jul 2010
    Inlägg:
    81
    Mottagna gillanden:
    14

    MINA ENHETER

    Såg att 3g-versionen var slut i lager på Siba.. Funderar på att slå till på 16gb utan 3g istället. Jag har en Samsung galaxy s som jag kan använda som wifi-hotspot. Fungerar det bra? Det jag är orolig för är om det är långa uppstartstider från att man sätter igång skärmen på flyern tills den har hittat wifi och man kan börja surfa. Irriterande om det tar för lång tid om man bara ska kolla upp något snabbt.
    Och hur funkar det om man kör med sin Flyer offline och exempelvis skriver in en kalenderhändelse, kommer den att synka så fort den får internettillgång?

    Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
     
  5. Lando

    Lando Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2011
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Kortfattat så har flyern 4Gb avsett för dina appar om du kollar i inställningar/hantera program.

    Sedan ca 8gb som du kan lägga egna filer på, resten går till operativsystemet & minnes cache osv.

    Satt oxå och klia mig i huvudet efter att fått hem min Flyer 16Gb och undra var alla Gb hade tagit vägen, så det var bara och investera i ett minneskort oxå :)
     
  6. dannyh

    dannyh Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2010
    Inlägg:
    636
    Mottagna gillanden:
    86

    MINA ENHETER

    Hallå. Hade för avsikt att ersätta min s2a som frun fått med flyern och gammal ericsson. Gick inte för mej. Ifall nån är intresserad att ta över: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=70237

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  7. Mrhoyt

    Mrhoyt Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 nov 2010
    Inlägg:
    2 452
    Mottagna gillanden:
    1 118
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Apple iPhone 12

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Apple iPhone 12
    Platta:
    Apple iPad 8th Gen