Köpes: HTC one m8

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tihimasmo, 28 aug 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tihimasmo

    tihimasmo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 feb 2012
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Söker en HTC one m8. Bra skick, från vår/ sommar 2015, olåst, originalkvitto, Stockholm.

    Tack
     
  2. semlan

    semlan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2010
    Inlägg:
    340
    Mottagna gillanden:
    218
    Operatör:
    Halebop, Comviq, Vimla
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max 256GB Svart Titan

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, Vimla
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max 256GB Svart Titan
    Telefon 2:
    Google Pixel 8 Pro 128GB Black
    Telefon 3:
    Samsung Galaxy Z Fold5 1TB Black
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S 8.4 LTE
    Platta 2:
    Samsung Galaxy Tab S 10.1 LTE
    Hej!
    Jag har en kanonfin HTC One (M8) Gold så gott som nyskick, inga repor eller andra skador, olåst köpt från Netonnet 15-01-30.
    Är aldrig rootad och ligger nyaste firmware för denna lur på den nu.
    Telefonen är väldigt lite använd på grund av att jag har haft en Iphone som jobb telefon knappt varit utomhus.
    Tillbehör som medföljde vid köp medföljer såklart, kartong, skal plus oanvända lurar och kvitto medföljer naturligtvis.
    Vill ha 2800:- inklusive frakt.

    Eller en spritt ny oöppnad HTC One M8s Grå köpt på Comviq 2015-07-01 för 3100:- inklusive frakt, Kvitto medföljer naturligtvis.

    Bara att fundera på vilken, sedan bara att slå till.:cool:

    Bor i Västerås om du undrar.:)
     
  3. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Har en M8s grå, nästintill nyskick komplett i kartong. Tempered glass och skal på sedan dag ett. Tyvärr inget kvitto men kan skriva ett personligt. Finns i Stockholm. 3200:-
     
  4. tihimasmo

    tihimasmo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 feb 2012
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    @semlan@semlan. Jag gillar din obrutna m8s, men är oerhört skeptisk till allt annat än Cash i näven. Skall se om jag ragga upp någon som kan träffa dig i Västerås.

    @Menno@Menno. Telefonen är ju köpt någonstans. Imei numret loggat vid försäljning. Ofta ligger kvittot på databas och man kan ändra ägare också.
     
  5. Droid_269

    Droid_269 Guest

    A den är köpt på Comviq.se utav förra ägaren. Har dock inga kontaktuppgifter till honom och vet inte om Comviq är så sugna på att ge ut de.
     
  6. tihimasmo

    tihimasmo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 feb 2012
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Men testa i alla fall. Jag köpte min förra telefon i andra hand. Ringde webbhallen och frågade på imei, fick kvitto pdf, sedan skrev de in mig som ägare. Allt per telefon.

    Om du fixat kvittot så har du ju femtio gånger större chans att sälja snabbt. Om inte jag köper så är den borta inom en vecka, garanterat.
     
  7. tihimasmo

    tihimasmo Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 feb 2012
    Inlägg:
    55
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Det verkar som att jag har napp på en m8s ny i kartong för 2.8k. Återkommer under dagen.

    Edit: köpt, lås tråd
     
    Last edited: 29 aug 2015
  8. Droid_269

    Droid_269 Guest

    Vet dock inte hur det är den är köpt med abonnemang och på avbetalning. Tror inte att dom byter ägare bara sådär :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.