HTC One M8s skydd?

Diskussion i 'HTC Allmänt' startad av node, 30 sept 2015.

  1. node

    node Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej på er!

    Ny här på forumet och tänkte starta mitt första inlägg med att fråga om någon vet om några fodral/skydd som passar till en HTC One M8s?

    Verkar vara ganska tunt ute på marknaden....

    Jag har beställt en sådan lur och ett "Spigen Slim Armour" till den, saken är den att Spigen skyddet jag har beställt är till en One M8 2014 års modell...

    Kanske finns det någon här inne som har ett sådant till sin M8s rent utav och kan bekräfta att det passar :)

    Tack på förhand och tacksam för svar!

    Mvh. Node
     
  2. kupster

    kupster Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2012
    Inlägg:
    815
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    De kommer att passa. M8s ser precis likadan ut som M8 på utsidan men har annan kamera som dock från utsidan ser likadan ut. Sen har den väl 64 bitars mot M8:ans 32. Så den kommer att passa
     
  3. node

    node Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Okay!

    Jag tänkte väl mer på måtten, M8s är ju 0.2mm tjockare och en smula bredare än M8:an...
    läste att htc dot view inte gick att stänga riktigt ordentligt om man hade det ihop med M8s fasten det står på HTC:s hemsida att den skall passa till både M8 och M8s
     
  4. kupster

    kupster Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2012
    Inlägg:
    815
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Ja jag utgick ifrån de på htcs hemsida att samma tillbehör skall passa. Dock kollade jag runt lite på andra sidor som erbjuder tillbehör och dem jag kollade på har ingen egen sektion för M8s utan de är bara m8. 0,2 mm bör dock inte göra någon skillnad känd jag tycka
     
  5. node

    node Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Nej 0.2mm är ju väldigt lite det är sant
    Får helt enkelt testa när grejerna har kommit..

    Tack för ditt svar! :)
     
  6. node

    node Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2015
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Om det är någon som undrar så passade Spigen Slim Armour för One M8 perfekt på M8s modellen :)

    Mvh. N