Hur aktiverar jag javascript?

Diskussion i 'OnePlus 3T - Allmänt' startad av Cessy, 12 mar 2017.

Taggar:
  1. Cessy

    Cessy Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2017
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Jag har precis köpt en OP3T o försökte aktivera mobilt bank-ID men banken säger att jag har för många igång. Försökte gå in för radera men då säger appen att jag måste enable javascript. Men var gör jag det? Snälla var överdrivet tydliga när ni svarar för jag kan ingenting om mobiler o jag har letat runt bland inställningar men hittar ingenstans där det står något om javascript. Kan någon hjälpa mig, för jag behöver verkligen få tillgång till mitt mobila bank-ID.
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 710
    Mottagna gillanden:
    44 705
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Förmodar att du försöker ta bort ditt bankID via datorn? Vad använder du för webbläsare? Har du något tillägg aktiverat för att stänga av annonser eller script? Typ Adblock eller uBlock? Stäng i sådana fall av alla sådana tillägg.

    Alternativt kan du testa med en annan webbläsare; exempelvis Internet Explorer.

    Eller får du upp meddelandet om javascript när du försöker lägga till ditt BankID på nytt efter att du framgångsrikt tagit bort det gamla?
     
    Cessy gillar detta.
  3. Cessy

    Cessy Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 mar 2017
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Åh känner mig så dum. Ja jag letade på laptopen igår o hittade infofilmen o trodde då att jag var tvungen o göra det via mobilappen. När jag inte kunde spärra via ett av mina mobilabank-id via appen så körde jag fast. Nu susade jag till internetbanken via laptopen/Chrome o plötsligt hittade jag efter lite letande att jag kunde både beställa o spärra via datorn, så nu är det fixat. Tack för hjälpen!
     
    bernard gillar detta.
  4. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 710
    Mottagna gillanden:
    44 705
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)

    Utmärkt att det löste sig! :)