Säljes: iPad Pro 12,9" 32gb / Playstation VR + tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Prelow, 1 aug 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Prelow

    Prelow Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2011
    Inlägg:
    2 688
    Mottagna gillanden:
    258
    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb
    Telefon 2:
    iPhone 6S
    Telefon 3:
    Htc Desire, SGS2+
    Platta:
    iPad Pro ”11
    Hej!

    Har köpt mig en Macbook så väljer nu att sälja min iPad Pro då den inte kommer till någon användning. Den är i väldigt fint skick, skulle säga att den är nästintill som ny. Färgen är vit/silver och minnet ligger på 32gb, som också står i rubriken. Har kvar kartong och kvittot samt alla tillbehör till (laddare, manualer). Medföljer även ett smartcover i färgen svart (Apple original) som köpts till efteråt. Både iPad och smartcover är inköpt hos Netonnet i Uppsala. iPad är inköpt i maj månad om jag inte missminner mig helt. Billigaste pris på Prisjakt hos de större återförsäljarna ligger på ca 8000:-, förstår att jag inte kommer få så mycket för den begagnad men sätter 6500:- som pris, men är inte helt omöjlig att förhandla med om priset. :)

    Säljer också ett Playstation VR kit då det sällan används. Vad som ingår där är följande: Playstation VR, Playstation VR Kamera (köpt till), demo skiva (VR Worlds), VR Worlds fullversionen (skiva), Farpoint bundle med "Aim controller" (köpt separat). Har kartonger till alltihop samt kvitto till allt. Har använt dessa grejer vid ett antal tillfällen, men har blivit ganska så sparsamt använt. Så alltihop är i nyskick och allt är inhandlat på Mediamarkt i Uppsala. Skickar ogärna allt detta då det är rätt så stora kartonger, skall det skickas så görs det mot fraktkostnad efter överenskommelse. Bilder kan givetvis ordnas på alltihop!

    Har väl betalat en ca 6000:- för hela paketet. Sätter ett riktpris på ca 4700:-, men samma sak gäller här, kan förhandla om priset..!

    Fixar bilder vid seriöst intresse! :)
     
    Spode gillar detta.
  2. Prelow

    Prelow Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2011
    Inlägg:
    2 688
    Mottagna gillanden:
    258
    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb
    Telefon 2:
    iPhone 6S
    Telefon 3:
    Htc Desire, SGS2+
    Platta:
    iPad Pro ”11
    Bumpar denna! :)
     
  3. Prelow

    Prelow Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2011
    Inlägg:
    2 688
    Mottagna gillanden:
    258
    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb

    MINA ENHETER

    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb
    Telefon 2:
    iPhone 6S
    Telefon 3:
    Htc Desire, SGS2+
    Platta:
    iPad Pro ”11
    Sista bump innan Blocket!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.