Avslutad: Iphone 7+ mot annan mobil

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av pacmeyer, 20 jan 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. pacmeyer

    pacmeyer Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2014
    Inlägg:
    1 909
    Mottagna gillanden:
    623

    MINA ENHETER

    En intressekoll.

    Finnes en iPhone 7+ mattsvart, 32gb.
    Kvitto, kartong och tillbehör. Strax över ett år gammal. Tre skal- Apple original rött läder(!), ett Spigen och ett HoldIt, bägge svarta.

    Luren har lite skador på framför allt hörnen. Skärmen har en del repor som bara syns med skärmen avstängd och två repor som syns med skärmen på, kanske 2-3mm långa. Är själv allergisk mot repor som syns vid användning men dessa stör ej så mycket. Får ej med dem på bild. KAN vara så att de är så pass ytliga och fina att de försvinner med ett glasskärmskydd. Två prickar på baksidan.

    Men, telefonen fungerar utmärkt och av någon anledning är batteritiden för mig lysande. Även ägaren innan hade bra batteritid. Jag har tidigare haft stora problem med usel batteritid på iPhone 7/7+ med iOS 11, men på denna har jag istället alltid minst 40% kvar vid sänggående istället för som innan när jag behövt stödladda minst en gång per dag. Inga garantier för samma tur för nästa användare, men hoppet finns.

    Önskar eventuellt byta mot en mobil med 18:9-skärm. Vill ej själv lägga pengar emellan men byter helst mot något där jag kan få i alla fall 1500:- emellan, kanske en LG G6? Annan mobil med ”vanlig” skärm kan vara aktuell om det känns som en bra deal.

    Edit: även en vanlig IPhone 7/8 kan vara aktuellt!

    Men kom med förslag:)! Finns i Östersund men kan skicka om du har goda referenser såsom jag.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Last edited: 22 jan 2018
  2. pacmeyer

    pacmeyer Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2014
    Inlägg:
    1 909
    Mottagna gillanden:
    623

    MINA ENHETER

    Bump. Ingen med en LG G6 som vill byta och sitter med en slant på fickan:)?
     
  3. Naruto

    Naruto Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 feb 2011
    Inlägg:
    418
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel 4a
    Pm
     
  4. pacmeyer

    pacmeyer Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2014
    Inlägg:
    1 909
    Mottagna gillanden:
    623

    MINA ENHETER

    Såld på blocket.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.