Jelly Bean till Atrix

Diskussion i 'Atrix' startad av no1daag, 19 jul 2012.

  1. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Har slängt in JB i min Atrix o det fungera helt ok för att vara en alfa release. finns på Xda-forum
     
  2. -Henric

    -Henric Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 apr 2011
    Inlägg:
    1 695
    Mottagna gillanden:
    332

    MINA ENHETER

    En länk till tråden i fråga hade underlättat :)

    Jag antar att du menar DENNA, som för övrigt är CyanogenMod 10 (JellyBean).



    -- Hexic | Henric --
     
    Last edited: 21 jul 2012
  3. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Sorry måste blivit fel i mitt inlägg trodde att jag la in länken. Men det stämmer med Hexic länk. Det är ingen officiell CM rom men fungera utmärkt. Det enda jag saknar är BT få jag använder det mycket.
     
  4. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Blir bättre o bättre. Har inte haft några spontana omstarter som jag hade med Cm 7 o 9. Nu fungera även ljudet ut via HDMI o BT. Så det enda jag saknar är någon typ av webtop lösning så jag kan koppla Atrix till TV:n . Känns väldig stabil för vara en alfa
     
  5. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Stabilaste Custom Rom jag har använt både på Atrix, Htc Tattoo o ZTE Light. Saknar bara Webtop o musik utgången i bil dockan men hoppas det löser sig när Motorola släpper ICS till telefonen
     
  6. Crozz

    Crozz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2009
    Inlägg:
    252
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Jag tog gott om tid på mig och väntade sedan förra hösten på ICS.

    Med besvikelse rootade jag min älskling i början av september i år. Helvete vilken skillnad. Inga fler omstarter, en snabbare telefon och menyerna är jävligt mycket smidigare. Att dessutom ha vetskapen om att uppdateringar skickas regelbundet gör inte saken sämre.

    Så ni som inte har CM10 (Epinter), flasha!
     
  7. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    kände att jag saknade weptop möjligheten så jag gick tillbaka till en GB med Blur men usch klarade mig inte i en veckan ens även att jag försökte övertala mig själv att det fungerade. Så slängde in Epinters ROM igen. Så får hålla tummarna att drivrutinerna kommer snart till ICS så Epinter kan komplettera med dom så allt fungerar fullt ut.
     
  8. Crozz

    Crozz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2009
    Inlägg:
    252
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Jag håller tummarna för det! Vore perfekt om vi skulle kunna få fortsatta uppdateringar och en ännu smidigare telefon. Just nu märker jag att Temple Run är lite laggigt.
     
  9. Crozz

    Crozz Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 sept 2009
    Inlägg:
    252
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    För er som inte uppdaterat till versionerna från oktober eller ni som inte använder Epinters rom (CM10) så vill jag meddela att OTA-uppdateringarna fungerar prickfritt och är oerhört smidiga!

    Epinter arbetar för närvarande med senaste leaken av ICS från Motorola så vi kan få hårdvaruacceleration till CM10. Det enda som saknas i romen.
     
  10. no1daag

    no1daag Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 dec 2009
    Inlägg:
    392
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Ja Epinters ROM är nog den mest stabila. Har testat några andra också men dom är inte lika stabila men fundera nu att testa på den nya LEAK Romen.
    Har problem med kameran i Epinters men det blir väl troligtvis Epinters sen igen men när jag ändå hade tänkt att göra en full Wipe så kan man ju passa på att testa på andra med