Jesy J9S High End

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Nikko_69, 16 aug 2017.

Taggar:
  1. Nikko_69

    Nikko_69 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2012
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Microsoft Lumia 550
    ROM:
    Stock Windows
    Info:
    Fick den genom jobbet
    Funderade på en S7 Active eller CAT S60 då jag behöver en lur som pallar lite. S7 var länge det solkara valet då den har trådlös laddning (men S60 skulle vara kul med sin värmekamera) Då "snubblade" jag över denna; Jesy J9S High End Kommer nog slå till på den då först och främst för att den har QI samt ett 6150mAh batteri (resten av spec. ser inte så dumt ut heller) Priset hamnar på 2.600:- ca så det kan vara värt den ev. avsaknaden av uppdatering till nästa androidversion (får väl köpa en ny om det blir nödvändigt :D ) Vad säger ni, rätt läcker eller hur?
     
    zaq gillar detta.
  2. platburk

    platburk Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2017
    Inlägg:
    719
    Mottagna gillanden:
    240

    MINA ENHETER

    Ser rätt okej.
    Finns annars Ulefone Armor 2 4G, kostar 2100 hos gearbest, har 6GB ram och en Helio P25 dock är batteriet lite mindre 4700mAh. Sen vet jag inte om en mindre lur är en nackdel för dig, Ulefone Armor 2 4G är på 5tum 1080p
     
  3. Nikko_69

    Nikko_69 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 apr 2012
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S7
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Microsoft Lumia 550
    ROM:
    Stock Windows
    Info:
    Fick den genom jobbet
    ...gillar den oxå, men ingen trådlös laddning...har hela min "infrastruktur" uppbyggd runt QI; laddare hemma, på jobbet och i bilen, så jäkla bekvämt...
     
  4. platburk

    platburk Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2017
    Inlägg:
    719
    Mottagna gillanden:
    240

    MINA ENHETER

    Trevligt, men kör på ser inget fel med luren du länkade. Har alla band, har en hyfsat SoC och tillräckligt med ram och utrymme för appar. Dessutom är batteriet stort.
     
  5. dalton

    dalton Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    27 jan 2010
    Inlägg:
    4 189
    Mottagna gillanden:
    1 599
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Oneplus nord

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Oneplus nord
    "The actual available storage is not equal to the written number,the reason we can explain is that the software configuration of your phone will occupy part of storage.The final available storage you can check the Antutu scores screenshots.We can not accept the dispute over RAM/ROM difference. " Så är det väl alltid att os tar runt 8-10gb?
     
  6. Perkinamob

    Perkinamob Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2016
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    63
    Jag har själv bv6000 och den är ju fortfarande otroligt bra och snabb trots halvdan cpu. Den har jag dränkt i havet mängder av tillfällen så den klarar Def ip68 och skickat ner från taket. Dessutom räcker batteriet 3-4 dagar. Kanske inte snygg men förmodligen den mest hållbara kinatele som tillverkats. Kika på bv8000 pro också och jämför. Min erfarenhet är dock att ju snyggare tele ser ut desto mindre håller den för.
     
    Nikko_69 gillar detta.