Kan bara streama 1 låt åt gången?

Diskussion i 'Google Play' startad av Holpers, 24 jul 2015.

  1. Holpers

    Holpers Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena

    Jag har en Samsung Note 4 som jag streamar musik från till bilen, min Argon iNet3+ och till mitt hembiosystem. Det är sjukt enkelt att streama men jag har ett s@tans irriterande problem som jag inte klarar av att lösa....

    Jag kan bara streama en låt åt gången?!? Efter varje låt så slutar musiken och jag måste hoppa fram till nästa låt manuellt i telefonen. Som ni fattar gör detta att man blir irriterad.

    Hur fasen löser jag detta? Finns ju inga passande inställningar på mobilen eller i de tre olika uppspelningsenheterna.

    Hjälp?
     
  2. Holpers

    Holpers Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Bara jag som upplever detta problem?
     
  3. lassekongo

    lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    6 aug 2011
    Inlägg:
    3 609
    Mottagna gillanden:
    1 122
    Telefon:
    OnePlus 6

    MINA ENHETER

    Telefon:
    OnePlus 6
    Vilken musiktjänst använder du? Har du fler låtar i din queue? Jag använder Play Music och har inte upplevt något liknande.
     
  4. thexps

    thexps Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2012
    Inlägg:
    882
    Mottagna gillanden:
    268

    MINA ENHETER

    Vilken musiktjänst används?
     
  5. Holpers

    Holpers Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jan 2012
    Inlägg:
    24
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej

    Sorry, jag använder den som finns i telefonen. Samsung Galaxy Note 4. Den verkar bara enkelt heta "musik Version 1.0" i telefonen. Ikonen ser ut så här..
    [​IMG]

    Det går blixtsnabbt och bra att koppla upp och streama men efter 1 låt stannar bara playlisten och jag måste öppna telefonen och trycka på play-knappen för att höra nästa låt.


    jag streamar alltså från mobilen till bilstereo, min hemma stereo eller till hemmabiosystemet. samma problem alltid så problemet borde vara telefonen eller appen?

    Vill inte behöva köpa en betaltjänst. Gillar den musikappen jag har, enkel att göra playlists osv.
     
  6. e7andy

    e7andy Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    14 okt 2009
    Inlägg:
    2 350
    Mottagna gillanden:
    831
    Telefon:
    Huawei P10 Plus

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Huawei P10 Plus
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Telefon 3:
    ADP1
    Övrigt:
    LG G Watch R, ChromeCast
    Testa med Play Music och se om det löser problemet och om du tycker att den fungerar bra. I så fall är det ju bara att byta.