Köpa ny mobil

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av pippen1001, 6 dec 2017.

  1. pippen1001

    pippen1001 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej jag har just nu en z5 compact, som jag har varit någorlunda nöjd med, jag gillar att den är vatten tålig och att den inte är så stor. Men den har haft sina problem över dom två åren jag haft den. om interna minnet tar slut så blir den så satans seg, vissa bloatware appar har segat ner den sjukt mycket och man fått stänga av helt och hållet. nu är batteriet väldigt dåligt men det kan man förstå efter 2 år. fingerprint sensorn funkade en vecka sen började den strula så har inte alls använt den överhuvudtaget. Kände inte igen mina fingrar alls etc. så nu har jag tittat en del på alternativ som finns

    nya xz1 compact - vad jag hört otroligt bra men jag är lite bränd på sony just nu så vet inte om jag vägar lita på dom
    Honor 9 - just nu på tele2 kan man få den för 2997 spänn,, känns som ett bra alternativ, plus jag har aldrig haft huawei förut så är lite sugen.
    Moto g5 plus ? läst att folk har fått förslag på den telefonen men jag har inte kollat in tillräckligt mycket för att veta om den.

    Jag vill gärna ha andra alternativ från er också , kan tänka mig en kina telefon som är vettig från nån känd eu butik (kanske)
     
  2. pippen1001

    pippen1001 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 maj 2011
    Inlägg:
    69
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    ingen som har något råd?
     
  3. Jonny_81

    Jonny_81 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 dec 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
  4. Johnh3

    Johnh3 Android Medlem

    Blev medlem:
    14 aug 2016
    Inlägg:
    7 099
    Mottagna gillanden:
    4 806
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Motorola Edge 40 Neo

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Motorola Edge 40 Neo
    Telefon 2:
    Google Pixel 7a
    Platta:
    iPad