Köpa ny surfplatta men vilken?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av torre05, 26 okt 2016.

  1. torre05

    torre05 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2016
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej
    Jag tänkte frågar här lite allmänt kring surplattor. det som jag är säker på är att den inte ska ha ios, att den ska kunna ha ett simkort och helst möjligt till ett tagentbord eller helst medlevererlad. priset kan väl ligga mellan 4000-5000
    JAg fundera dock en del också på Windows mest bara för att ha prövat på det med. men då kommer jag till frågan angående office. då jg använder det nu ganska flitig, word, excel och onenote så undrar jag om dessa appar också är gratis på en windowssurfplatta. sen hur ser det ut med bankid osv såna appar skulle vara trevligt om det även funkade på windows. har någon allmänt erfarenhet av det så skulle jag vara tacksam
    Vad det gäller android kanske nån kan komma med något som skulle passar bra?
     
  2. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Jag köpte nyligen en Samsung Tab A (2016). Det är ett bra köp i den prisklassen.
     
    bernard gillar detta.
  3. torre05

    torre05 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2016
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    1
    Okej jag har tittat lite på den här om dagen men såg att den hade bara 2gb ram och är lite rädd att den också ska bli segt inom kort :(
     
  4. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Version med S-Pen har 3 GB RAM och 32 GB internt minne. Men det har väl inte kommit till Sverige än.
     
  5. torre05

    torre05 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 jul 2016
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    1
    Jaha okj det vore ju mer lämpligt :)