Bytes: LG G3 (3/32gb) + pengar mot Nexus 6

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Marooned, 24 nov 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Marooned

    Marooned Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jun 2012
    Inlägg:
    1 252
    Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)
    Har en LG G3 (3gb ram/32gb minne) vit inköpt från tele2 i feb-mars 2015. Olåst. Rootad. Finns alltså garanti kvar på den. Har haft skärmskydd och baksidesfodral sedan dag 1. Dock inte senaste månaden. Tror t om jag kan leta fram kvittot på den, annars kan jag kontakta tele2 bara och få det skickat till mig antar jag.

    Finns en synlig spricka vid mikrofonen i botten på den, ett mycket vanligt fel på G3an som ska gå att få ordnad på garantin av LG. Den har dock inte stört mig, alltså har jag inte brytt mig om att skicka in den.

    Har lådan, laddsladd till den och ett vitt ringke fodral, ett svart speigen fodral och ett brunt läder plånboksfodral som är oanvänt.


    Bytes mot en Nexus 6 (helst 32gb då jag ändå lagrar allt i molnet) färgen spelar ingen roll. Då min G3a inte är i nyskick behöver inte din Nexus 6 vara det heller. Bara det inte är rejäla repor i skärmen eller så, skiter jag i vilket.

    Kan lägga en slant i mellan beroende på skicket på din och tillbehör, hur mycket kan vi komma överens om i PM. Min G3a finns i Falkenberg, men kan skickas. Då krävs dock referenser härifrån forumet för dig, något jag inte har några problem med att visa.


    Vi hörs!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.